marți, 25 septembrie 2012

Vbor in zbug



Aseara am incercat sa zbor. Nu imi mai iese. Nu mai pot zbura oricate eforturi am facut. Soarta nu exista dar este perversa. Iti aduce in memorie sau in lumina ochilor unori imaginea pe care iti doreai sa o uiti.
Ma asez in patul urias si sper ca aripile sa mi se intinda iarasi in largul existentei mele. Nu merge. Imi marchez ca un mascul alfa relaxat teritoriul  aruncandu-mi ciorapii in usa deschisa a camerei in care dorm. Nu ma pot relaxa, nu mai sunt eu si nu mai am lejeritatea de alta data. Niciodata nu am zburat ca o pasare. Eu zbor in pozitia sezand cu picioarele intinse si cu mainile pe langa mine. Din maini imi vine energia zborului si tot de acolo o controlez. Acum am renunt la asta. Ies la o tura cu masina prin orasul ciudat si o vad. La inceput nu am stiut ca e ea dar cand am ajuns aproape am fost surprins sa o recunosc. Maine sunt invitat la o televiziune. Imi bag pula in invitatia lor si urc pe un puf infect de papadie iar de acolo scanez interesat imprejurimile. Imi pun ghiata in paharul cu wisky si imi legan in nesimtire un picior care imi atarna relaxat. Zbor incotro vreau cred sau mai bine zis zbor aiurea dar nu zbor eu ci puful acesta de papadie zboara cu mine si asta imi da un sentiment de nesiguranta. O rapesc si simt iarasi sentimentul de implinire pe care nu l-am avut altfel decat infipt in ea. Se zbate sa scape din bratele mele iar eu sunt hotarat sa o violez cu orice pret. Miscarile ei disperate face ca puful pe care ne aflam sa se miste si ne miscam neregulat prin aerul care ne lasa pana cand vantul ne ridica iarasi pentru a avea unde sa ne zbatem nervos. Imi atrage atentia sunetul sexi al aparatului de ras batut pe marginea chiuvetei. Se epileaza pentru a fi curata atunci cand mi se va oferi pe vecie. Sau poate numai pentru o noapte. Sa fie noaptea asta ultima noapte a vietii mele iar noaptea asta sa o petrec cu ea. O noapte cat o vecie. Sunt sechestrat de propria nechibzuinta pe puful de papadie care zboara atat cat imi doream sa zbor dar acum nu imi mai doresc asta. Inca aud sunetul loviturilor in chiuveta iar asta ma face sa sper ca va veni din nou.
E cald si e un pic bosumflata iar asta ii face boticul si mai dulce si simt ca vreau sa tasnesc in ea sa o sarut. Ma distreaza teribil sa vad lumea de sus iar de acolo sa simt cum fiecare miscare a mea prin care ii penetrez esenta ne face sa ne miscam cu tot cu puful de papadie pe care plutim. Incerc sa scriu cu traiectoria noastra un mesaj de iubire pe cerul in care haotic zburam. Pentru un T trebuie sa o penetrez o data adanc iar apoi sa fac o miscare de la stanga la dreapta in care simt cum ii ating ovarele iar asta ma gadila placut in partea penetranta a falusului erect ca o piatra. Scriem pe cer povestea iubirii prin miscari de placere uriasa si nimeni, dar absolut nimeni nu ridica privirea sa ne vada. Oamenii sunt tristi si rai si preocupati de vanitati ieftine si inutile si se ucid pentru un gand sau pentru o fapta de tot sau numai pentru o zi. Dar nimeni nu poate sa vada poveste ce tocmai se scrie pe cer. Pe tine te atinge o picatura de wisky cazut din pahar dar refuzi sa crezi ca e adevarat si iti contiuni viata in ritmul monoton.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu