marți, 25 septembrie 2012

Un futai


Un,sau poate o cititoare a insistat mult sa povestesc felul in care decurge o partida.A intrat chiar si pe messenger si a insistat sa fac asta. Este timp pentru toate, asa ca am sa incep prin a-i indeplini dorinta.
O partida de sex nu necesita o pregatire anterioara.O partida de sex intre doua persoane care armonizeaza incepe oricand. Incepe cu o sticla de vin,sau cu un simplu sarut.Incepe cand isi probeaza ceva nou si imi place la nebunie.Incepe cand dimineata ii vad un san dezgolit sau aiurea. Incepe in prima secunda cand ne vedem dupa cateva zile.
Incepe pur si simplu.Incepe cu saruturi dulci si patimase. Saruturi care ma fac sa inchid ochii si sa uit unde ma aflu. Sa simt ca sunt doar eu si ea pe lume. Si ca menirea noastra este sa ne futem ca nebunii.Nu-mi place sa incep repede.Pana cand nu fierb la cote maxime nu o penetrez.Cand o fac simt ca as intra in ea cu totul. De fapt intreg preludiul ma transforma intr-un falus imens, dornic sa intre in ea cu totul. Sunt o pula uriasa care isi doreste sa intre in intregime in pizda ei dulce si pentru ca nu poate, se rezuma la a-si ascunde capul intre picioarele ei superbe pentru a o linge.O ling usor si calm , incercand sa ating permanent punctul acela cartilaginos care o face sa tremure toata. Uneori imi suge pula in acest timp,alteori nu.Uneori, la primul numar nici macar nu o penetrez pentru ca mi-o suge pana termin.Atunci simt cum tot corpul imi amorteste iar spiritul se ridica undeva sus de unde vad cum doua trupuri goale se rasfata pe cearsafurile albe.Cred ca asa este moartea.Un orgasm imens de o intensitate ucigatoare.
Cand ma satur de lins o penetrez usor.Nu conteza in ce pozitie dar stiu ca ii place macar la inceput sa ma simta desupra.I-o bag adanc miscandu-ma calm si simtind fiecare clipa,fiecare punct de placere din adancurile ei.Apoi schimbam din cand in cand pozitiile. Incepem sa o facem mai repede iar apoi mai usor.Uneori am frecventa unei masini de cusut care nu se mai opreste,iar alteori abia daca se simte miscarea in timp ce o mangai. Imi pace mult sa o magai in timp ce o fut cu toata fiinta mea. Imi pace sa simt cum ma strange de pula cu muschii aceia pe care doar un orgasm ii poate controla.Nu stiu cum unii barbati pot fi muntiti in privinta orgasmului.Orgasmul feminin nu se poate mima. Iar ea are orgasme!Muschii aceia nu-i poate controla voluntar nimeni.Doar eu ii pot controla ei acei muschi.Sau mai bine zis doar pula mea poate face asta.
La inceput imi plac pozitiile romantice,cum ar fi lotusul si toate cele care presupun imbratisari.Dar dupa doua trei numere , cand pula imi este de otel iar coaiele ma dor deja de atata futai,ne destrabalam in cel mai rele pozitii cu penterare pe la spate si in cel mai ciudate moduri posibile. Imi pac tarfele.Imi place ca AstaMica in pat este o tarfa ordinara care nu imi refuza nimic. Ba chiar are initiative perverse iar asta ma excita enorm. Imi place uneori sa improvizam jucarii sexuale sau sau sa facem tot felul de perversiuni.Imi pace sa nu ma satur de ea si sunt sigur ca la fel este si la voi. Iar daca nu este, dragilor,credeti-ma pe cuvant.Nu aveti partenerul potrivit. Niciodata nu este prea tarziu sa-l cauti. Nu merita sa te ingropi de viu langa o persoana care nu-ti ofera macar ce v-am povestit eu mai sus. Acea persoana exista si poate te asteapta.Trebuie doar sa deschizi ochii si sa o vezi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu