marți, 25 septembrie 2012

Speranta



Imi scuzati absenta de aici din ultimele zile. Nu vreau sa epatez cu implicarea noastra, a mea, in evenimentele nefericite pe care natura la aduce in zona moldovei.  Sunt insa mahnit de lipsa dorintei oamenilor de a se implica pentru a-si ajuta un semen. Si totusi, in perioada asta agitata  in care cea mai mare problema a noastra este lipsa de voluntari,   primesc  mesajul de mai jos  pe facebook.  Inainte sa cititi mesajul va spun ca eu sunt inca in Suceava. De luni revin la temele noastre. Pana atunci vreau sa ii multumesc Ralucai si numai pentru speranta in oameni pe care mi-a redat-o atunci cand eram tentat sa nu mai cred.
Well...se pare ca te prind mai greu liber si nu ne prea pliem sa fim ambii pe net simultan, asadar iti scriu aici despre ce e vorba si daca binevoiesti sa imi raspunzi cand ai timp...ti-as fi chiar recunoscatoare! Mnah, ca sa nu crezi ca am luat-o razna si te tot urmaresc in legatura cu Dumnezeu stie ce chestii dubioase, o sa incep prin a ma prezenta...
Ma numesc XXXXX  Raluca, sunt studenta in Cluj. Am tendinta de a-mi da constant viata peste cap, asa ca vreau sa fac intr-un final ceva bine. Nu stiu face foarte multe, dar invat repede si dispun de foarte multa vointa pe care o folosesc in scopuri distructive, asadar m-am gandit sa imi petrec vara facand ceva chestiuni de voluntariat. Te-am ales pe tine deoarece imi pari foarte implicat si sincer...am mai fost implicata in ceva actiuni de voluntariat la sfarsitul carora am ajuns la concluzia ca s-a pierdut foarte multa munca din cauza coordonatorilor care defapt ne puneau sa lucram in alte scopuri decat cele in care credeam eu. In fine, am ceva probleme cu formele fara fond. So, in cazul in care ai nevoie de cineva care sa vorbeasca, sa incerce sa faca rost de fonduri, sa care, sa spele, sa mearga dintr-o parte in alta a tarii zilnic, sa promoveze valorile pentru care munceste si sa iubeasca ceea ce face, dispun de foarte mult timp, energie si ambitie, spune-mi doar cand, unde si ce! Ma intereseaza doar sa ajute pe cineva cu ceva si de acolo incolo as putea spune ca sunt mai mult decat fericita. In speranta ca m-ai ales si tu pe mine, looking forward to hearing from you! :) Multam pentru atentie si timp...
Ps: Trec printr-o faza al naibii de proasta, asa ca se prea poate sa nu fi fost foarte coerenta...so scuze daca ti-am rapit mai mult timp de care dispuneai din cauza asta si ca mesajul meu a fost semiinteligibil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu