marți, 25 septembrie 2012

Puncte...



Cand nu e agitatie e liniste. Iar linistiea imi piuie in urechi si ma ma asurzeste lovindu-mi timpanele de sunetul sferelor ce se zbat in galaxie incercand sa iasa din orbita care le macina existenta catre infinit.
Sunt omul care poate rasturna universul sprijinit numai pe un punct. Punctul meu, punctul tau, un punct de vedere, punctul G, punctul de intalnire, punct.
O lume formata din puncte in care eu vrea sa imi construiesc o linie armonioasa. Vocea ta era o line calda iar soaptele tale mici cerculete ce in cuprindeau existenta in fiorul placerii, acel fior care era o linie ondulata ce oscila prin punctele fintei mele.
Vidul nu are forma. Formele tale sunt compuse din puncte trasate de nesabuinta mea inainte ca tu sa existi. Ratacim printre linii frante cautand puncte pe care le incarcam in constructia noastra despre acel ceva ce exista numai impreuna cu noi. Tu existi in felul meu, in bratele lui, in drumul tau, in lumea lor, si te invarti in cercul orbitei unei planete dintr-un univers de care nu iti pasa si caruia nu ii pasa de tine.
Da tu, cu tine vorbesc!
Pe furis, in pantecul tau, linia lui ti-a atins punctul, iar fluturii punctati au luat-o razna zburand in linii curbe in cercuri concentrice prin trupul tau.
Eu trag o linie, speciala, si vreau sa abandonez dincolo de ea incarcatura de tine si de mine care imi creeaza puncte de suferinta in cercul sufletului meu.
Ba nu! Trasez un punct langa care ma asez si te astept calm fumand cercuri de vis . Tu vii dar nu esti tu! Cred ca te-am vazut pe strada ieri cand eram cu alta tine de mana. Ti-as fi dat drumul, atunci, si as fi fugit catre tine plangand de fericire, te-as fi imbratisat si te-as fi ridicat in aer fericit,… te-am intalnit. Ne-am privit intr-un punct. Apoi am continuat ratacirea pe liniile noastre frante care nu se vor mai intersecta niciodata. Ne intalnim in vis iubire! Te pandesc in marginita nemarginire a viselor unde te tin captiva oricat ai incerca sa fugi. Apoi blestematii de cocosi te elibereaza spre nicaieriul unde te afli. Ti-e frica sa vina noapea sau ti-o doresti?
Pe linia mea este un orizont drept si taios fara tine. Urc creste neatinse cu forta punctelor mele, obtin toate victoriile pe care le-am punctat. Tu nu esti. Voi veni poate la noapte in vis ca sa ti le dedic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu