marți, 25 septembrie 2012

In ploaie...



Serpuim prin ploaie printre muntii incarcati de nori grei. Drumul se ascunde la orizont printre munti ca un sarpe ce incearca sa fuga de o ploaie de vara. Tu stai relaxata, cu picioare urcate pe bord, iar fusta cazuta pana la solduri iti dezveleste pulpele cu pielea usor iritata de la proaspata epilare. Vezi ploaia pe fereastra masinii cum cade cu picaturi mari, in timp ce desenezi pe geamul usor aburit inimioare, si canti incet odata cu melodiile de pe C.D.-ul tau preferat. Suntem in sfarsit impreuna dupa o saptamana in care nici la telefon nu prea am vorbit pentru ca eu am avut multa treaba. Dincolo de munti ne asteapta un hotel primitor, unde sa ne umplem sufletele si trupurile cu noi, si sa ne alungam dorul ce inca mai persista. Deschid discutia despre asta si-ti captivez atentia atat de tare incat incepi sa ma saruti lacoma de iubire, iar asta imi ingreuneaza misiunea de a conduce masina prin ploaie. Nu imi trebuie mult si trag masina pe dreapta, pe un drum de pamant si pietris ce urca undeva prin padure. Aruncam in disperare hainele de pe noi pe  bancheta din spate pe care o lasam sa astepte pentru ca noi iesim ca doi copii nebuni si alergam goi prin ploaie. Picioarele ni se afunda in namolul ce curge la vale iar eu te iau in brate si te asez cu fundul pe capota masinii. Picaturile de ploaie se evapora instantaneu pe trupurile noastre fierbinti in timp ce eu te patrund usor, iar tu ma strangi in imbratisarea iubirii cu mainile si cu picioarele totodata. Siroaie de apa stranse de pe parbriz se strang in raulete mici pe capota masinii si se scurg pe langa soldurile tale iar apoi pe langa fundul tau si vin si lubrefiaza cu siroaie reci erectia mea care te patrunde pana in adancul dorintelor tale. Senzatia e superba iar diferenta intre ploaia rece, de vara, si fierbinteala trupului tau ma face sa inebunesc de placere si, infipt in tine, te ridic de pe capota si plecam spre padure aluncand cu picioarele goale prin namol si pietris spre o aplecatoare cu fan din care iarna se hranesc caprioarele. Ma intind pe spate acolo in fanul umed, cu tine deasupra, in timp ce sunetul ploii pe tabla din care este facuta aplecatoarea regleaza ritmul miscarii noastre. Praful ce a fost pe iarba uscata de aici acum e ud si amandoi suntem negri de namol, dar nu ne saturam de atmosfera si de bucuria trupeasca ce a pus stapanire pe noi. Esti fierbinte si umeda si-mi place cum alunec in tine, acolo unde as intra cu totul de ar fi posibil si nu as mai iesi niciodata, asa, ca o intoarcere in pantecul matern. Imi place sa te privesc uduindu-te deasupra mea cu sanii tai intariti de raceala ploii si fierbinteala momentului, si simt privirea ta sclipind de placere.
Mi-e teama sa nu racesti si… mergem totusi in masina care ne asteapta cu portierele deschise. Fara sa ies din tine ma ridic si odata ajuns la masina , te asez usor pe bancheta din spate iar eu imi gasesc o pozitie confortabila deasupra ta . O pala de vant inchide portiera ascunzandu-ne de ploaie, de eventuale priviri indiscrete iar de afara doar caroseria masinii miscandu-se tradeaza faptul ca inauntru sunt doi oameni care se iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu