marți, 25 septembrie 2012

http://andreighiorghe.blogspot.com


Jack Daniels- Nu poti fugi de ceea ce esti!
Ultimul text.
Ma afund in propria suferinta. E de cacat. Terapia prin scris nu functioneaza. Sunt captiv in propriile mreje. Jack Daniels este singurul refugiu, insa nu stiu pentru cat timp. Daca o dau pe iarba iese nasol. Am nevoie de viata reala. Trebuie sa ies din virtual. Trebuie sa renunt la tot si sa o iau de la capat. Trebuie... unde dracu e sticla aia de Jack?  Trebuia sa cumpar si un energizant.  Alcoolul asta simplu nu imi mai face bine.
Trebuie sa scot din garaj masina si sa imi reiau viata boema. Trebuie sa imi sun prietenii si sa ne facem veacul prin cafenele din nou. Trebuie sa ma intorc in cluburi si la viata de noapte. Trebuie sa renunt la oglinda de pe tavan si la blog.  Trebuie sa uit, sa renasc, sa iubesc din nou, sa rasfat si sa fiu rafatat. Trebuie sa ma intorc la sala de forta. Trebuie sa vad marea de 1 mai si sa ma duc in Vama. Trebuie sa cobor in living si sa trag draperiile.Vreau sa intre soarele, sa intre aer si lumina. Vreau sa arunc tastatura asta si sa nu o mai folosesc niciodata. In locul ei vreau sa cant la pian melodiile mele. ALE MELE ! Numai ale mele.Sau la chitara. Pe unde o mai fi chitara? Ale mele! Nu mai vreau sa mai impart melodii. Nici sufletul si nici viata... Vreau sa uitati de mine.  SI SA NU MA MAI CONFUNDE NIMENI CU tipul de la radio pe care il cheama ca pe mine! NU SUNT ANDREI GHEORGE! Sunt Andei Ghiorghe... un tip oarecare.Sau poate ca unul special. M-am hotarat:

Blogul a fost eliminat

Blogul de la adresa andreighiorghe.blogspot.com a fost eliminat.Această adresă nu este disponibilă pentru bloguri noi.
Update: Am incercat dar nu pot.  Revin in blogosfera. De azi cu un nume mai scurt: http://anndrei.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu