marți, 25 septembrie 2012

Fiul



Ratacesc in desertul culorilor si caut fara sa stiu ce. Ma bucur de punctul de viata care explodeaza pana in colturile universului meu strimt, apoi mor. Renasc in fiecare dimineata la fel de inocent ca in ziua precedenta si plec in cautarea a ceea ce nimeni nu poate defini. O mie de filosofi alaturi de inca mii de alcolisti celebri vor sa stie ce este fericirea. Si dragostea. Si adevarul. Si Dumnezeu. Nu au aflat, dar inca scriu in nebuia lor tone de carti. Iar eu caut femeia care sa….
Caut iubirea, linistea, pasiunea, frumusetea, femeia care sa o suga perfect, pe aceea pe care sa o implinesc sau care sa ma implineasca? Sau caut femeia in poalele careia sa il astept plangand pe Dumnezeu?  Ce caut si de unde stiu ca va fi? Caut un inger care sa-mi satisfaca demonii, sau numai femeia care sa iubeasca la mine ceea ce iubesc si eu ?  Nu am sa ma arunc din stanci in bratele ingerilor , si nici nu am sa renunt la postul meu in desert. Idiotii adevarului…
Pe ce continent in ce tara? Este ea alba sau galbena sau neagra sau nu exista deloc. Fac bine sa arunc strigatul iubirii in infinitul internet? sau sa soptesc numai, relaxat la terasa, in fiecare seara: Inca te mai astept…
Iar ea ma cauta oare? sau crede tainic, in nopti de placere, infipta in ignorantul plin de saliva, ca deja m-a gasit?
Pe ce coasta, pe ce varf, langa ce mare sau desert sau ocean? De ce pentru mine lumea e uriasa iar pentru altii e mica, mica de tot! De ce nu m-am indragostit subit de prima iubire, de vecina sau de colega de atunci? De ce nu traiesc idiot, in casnicii sterse, bucurandu-ma mult de gradina cu flori?
Sunt sclavul iubirii negasite inca , al celei pierdute de mult sau numai un sclav de nimic al pulii mele nesatule si nestatornice care tot timpul vrea mai mult?
Pe cine complexez spunand asta si pe cine apropii de mine fara scapare?
Sa fiu vulturul ce zboara lent, dominand cerul si cautand locul si sufletul perfect? Sau paianjen sau fiu si sa tes calm panza iubirii, cu modelul betiei de cuvinte in care sa te prind ?
Unde esti tu? Cine sunt eu? Stiu numai ca sunt fiul, si ca in poalele tale candva am sa-l astept pe Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu