marți, 25 septembrie 2012

E marfa iarba? E adevarat,ruleaz-o bine!

Sunt incordat la maxim.Am avut o zi de cacat si nu ma mai pot relaxa in nici un fel.Am terminat aproape paharul de tarie si.... nici un efect.Era bun un masaj, dar pizda Aia Mica e plecata acasa la ma-sa. Bag mana in punguta cu vise ascunsa dupa C.D.-uri in biblioteca si rulez o tigare. Nici o treaba. Stau intins in pula mea pe fotoliu, si sper sa ma pot relaxa si sa dorm, sau sa mor, sau orice numai sa ies din starea asta idioata. Marfa! De pe la al patru-lea,cinci-lea fum incep sa ma simt din ce in ce mai relaxat, si nu ma deranjeaza sa ma arunc in apa asta limpede care se intinde pana la orizont in jurul meu. Inot in pula goala cu atata usurinta ca am si uitat de incordarea de mai devreme.Nu este nevoie sa-mi tin respiratia, pentru ca pot respira cu lejer in apa aceasta pura,lichid limfatic al pantecelui universal sau poate al pantecelui propriei mame. Este asa,ca si cum as face scubadiving fara echipament intr-un ocean limpede si fara valuri.E super sa faci scubadiving in ma-ta! Numai ca orizontul se apropie din ce in ce mai mult,iar spatiul devine tot mai neincapator,se intuneca totul si o singura raza de lumina imi da speranta ca pot sa ma intorc cumva la viata,o raza ce intra printr-o gaura,o pizda, la care sa ma gandesc cu atata pofta si imi dau seama ca la pizda poftesc dinainte de a ma naste.Nu mai dureaza mult si pizda aceea ma proiecteaza in spatiu, unde-mi simt sufletul mic de frica sa nu cad in imensul gol care ma inconjoara. O secunda, doua,si nu se intampla nimic,iar eu cu teama deschid ochii, si imi dau sema ca zbor. Zbor intins pe deasupra tuturor,a apelor ,a muntilor,a oamenilor, cu toate cele cinci puli ale mele erecte si gata oricand de actiune.Zbor, si pot privi in decolteul tuturor femeilor din lume. Zbor. Dezavantajul este ca atunci cand o femeie se afla cu mine,nu are de ales si zboara si ea alturi in lumea mea in care sunt doar eu,iar ea sta doar cat natura ei umana ii permite.Spun dezavantaj, pentru ca e foarte dureros sa stii ca o data ai zburat, iar acum trebuie din nou sa te deplasezi sub impunerea gravitatie,facand pasi mici printre oameni maruntzi! Iar fetelea acelea simt o durere amarnica ,si plina de lacrimi dupa aterizarea din lumea si bratzele mele. Si-n plus si eu am obosit sa zbor si sa tin in brate,sa impac si sa cuceresc.Ma asez usor pe iarba si ma afund in pamantul fertil ca o pizda care naste in fiecare primavara feti frumosi si inalti ca brazii si flori frumoase ce te imbata cu parfumul lor divin.Sunt o rama sau un vierme,o pula cu doua capete.As putea fute doua femei in acelasi timp simtind cu toata fiinta mea aceeasi placere in fiecare cap al meu cu care fut acum esenta pizdii terestre din care toti suntem plamaditi.O curva in care toti intra dupa bunul lor plac oferind aceeasi placere de fiecare data. O arsura micutza la deget imi atrage atentzia ca am terminat tigara.Beah,spurcata iarba asta.Stia A.G. de ce mai tragea cate un fum.Apropos stiati ca Gheorghe e frustrat pentru ca o are mica? Mi-a spus Alexandra fosta lui amanta,pe care…am cunoscut-o si eu! Andrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu