marți, 25 septembrie 2012

Dormi



Tu dormi. Ai adormit pentru ca erai obosita. Nici nu ai mancat. Eu te-am ademenit cu un pahar cu vin rosu, iar tu nici pe acesta nu ai reusit sa il bei.
Dormi, iar eu iti pazesc somnul. Chipul tau relaxat este acum altfel. Nici o incordare a niciunui muschi al fetei nu se citeste pe chipul tau. Esti frumoasa, asa, intinsa in pat, cu parul ravasit iar unele fire de par iti serpuiesc delicat fata. Iti sarut usor buzele moi, cu grija sa nu te trezesc, apoi iti urc in pat si piciorul stang care atarna in afara. E cald in camera iar pe la gat ti-au aparut picaturi mici, ca un condens de sudoare. Imi place sa te privesc dormind.Acum esti tu, cea reala. Cand dormi chipul tau spune multe, iar cand dormi nu poti mintii. Ma imbat cu imaginea ta de zeita adormita. Iti mangai trupul cu privirea, sau nu, te analizez, ma holbez la tine de fapt, la fiecare forma a ta pe care imi doream sa o privesc in amanunt de multe ori, dar ma opream cu gandul sa nu ma crezi disperat dupa tine. Dar sunt. Sunt disperat dupa forma gleznelor tale, a gambelor si a cescutelor, sau cum se numeste inchietura gambei cu pulpa, aceea din spatele genunchiului. Mii de ani, barbati mai puternici sau nu, mai inteligenti sau mai viteji decat mine, isi alegeau iubita, visand la ce se ascunde sub inul fustelor, numai dupa forma gleznei. Ai o glezna frumoasa iubito, iar daca as fi trait acum doua mii de ani te-as fi ales cu aceeasi incantare ca si acum.
Tu dormi si nu stii ca eu iti pazesc somnul, si lupt sa alung orice cosmar ar indrazni sa-ti inegreasca visul.
Dar cum nici un cosmar nu e prin preasma continui sa te privesc iar pulpele tale au un loc pe care il sarut discret, acolo sus, intre inchietura si locul unde se prinde portjartierul, o zona dulce, iar fundul tau iubito, fundul tau, cel rotund si obraznic,fundul tau care ma provoaca intodeauna sa ii scap cate o palma care se lipeste de el si lasa o urma rosie pe care apoi o sarut sa nu doara, fundul tau este la fel de relaxat ca si tine. Si doarme. Iar eu ma rasfat privind soldurile tale arcuite si sanii. N-as spune ca sunt tocmai rotunzi dar au au forma frumoasa cum numai natura binecuvantata de Dumnezeu poate face. Sunt sanii tai dar simt ca-mi apartin, ca sunt facuti special pentru mine, ca forma lor este aceeasi cu forma mainilor mele, ca este locul in care m-as abandona o viata, intre sanii tai care nu sunt mari, dar cui ii pasa?
Dormi, iar eu iti pazesc somnul. Chipul tau relaxat este acum altfel. Nici o incordare a niciunui muschi al fetei nu se citeste pe chipul tau. Esti frumoasa, asa, intinsa in pat, cu parul ravasit iar unele fire de par iti serpuiesc usor fata.
Iti sarut usor buzele moi, cu grija sa nu te trezesc, apoi simt ca nu ma pot abtine si te sarut din nou si din nou, iar mana mea se ascunde incet sub dantela chiloteilor tai, si ma  lipesc usor de tine, iar tu te intinzi incet, si ma saruti fara sa deschizi ochii, ma strangi in brate si simt ca zambetul tau complice imi spune sa nu ma opresc, dar ma gandesc sa o fac.Mi-e teama ca tu te vei gandi la asta de fiecare data cand vei fi intinsa in pat si vei simti ca somnul incepe sa te fure, iar eu poate ca nu voi fi acolo. Asa ca am sa te las sa dormi. Incerc sa ma ridic dar  tu ma apuci de tricou si ma arunci acolo in pat langa tine…unde e cald si ametesc in fumul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu