marți, 25 septembrie 2012

De ce iubim femeile



Nu am sa mai continui povestea Ioanei.Astazi nu am chef ,,sa omor” pe nimeni. Prefer sa-i las imbratisati acolo, sub icoana.
Sunt de o saptamana in Sibiu, dar, abia acum e prima mea zi  libera in care sa pot sa ma plimb. Am fost sa vad Podul Minciunilor iar acum trec alene prin Piata Mica, spre Piata Mare, pe langa Casa Parohiala, ca de acolo sa ajung la Muzeul Brukenthal. Sibiul e plin de fete frumoase. S-au deschis terasele iar de acolo sunt privit in o mie de feluri. Este evident ca sunt in vizita aici iar asta se vede in atitudinea mea contemplativa fata de conservarea arhitecturii. Sunt priviri care imi spun ca sunt un ciudat si priviri care vad dincolo de mine. Sunt priviri zambitoare care si-ar dori sa schimbam cateva cuvinte si priviri disperate, sau triste. Sunt priviri preocupate si priviri relaxate. Ma vad in ochii lor si simt ca m-as putea rasfata intr-un dialog nostim in compania unei priviri ce imi sclipeste complice. Dar nu o fac. Intru intr-o librarie plina de carti, undeva, langa primarie. Imi sare in ochi o brosura mult mediatizata care acum a fost reeditata sub o noua coperta: ,,De ce iubim femeile”
Ce lipsit de substanta! De ce iubim femeile….Cine iubim femeile? Care femei?
Chiar ,, noi” barbatii suntem niste animale cu reflexe studiate care reactionam la fel? Iar ele, femeile, sunt iubite toate toate la gramada, dintr-un inventar de motive?
Ma intorc in camera mea de hotel, la laptopul meu cu tastatura defecta, si incerc sa scriu ceva: ,,Cum e cand iubesc”
Cand iubesc….dar va fi gata maine, sau cand voi publica urmatoarea postare.Nu m-ar deranja cateva sugestii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu