marți, 25 septembrie 2012

:)


Exista o teorie pe care am auzit-o undeva intr-un film si care spunea ca bataia din aripi a unui fluture de aici creeaza furtuni de nisip la mii de km distanta. O teorie adevarata dar fada.
Eu as spune-o altfel: Zambetul sincer al unei femei langa mine creeaza speranta si pace ori poate salveaza sute de vieti la mii de km distanta.
Chiar as recomanda ca terapie de salvare a lumii din criza de orice fel o terapie cu zambet feminin.
Un zambet care sa cuprinda dorinta, vis si emotie.
Vorbim de poluarea cu negativism a societatii, cu ura si invidie, cu lasitate si egoism, dar nimeni pana astazi nu a oferit si solutia exacta a salvarii din aceasta decaderea spirituala a umanitatii in negura urii ridicate la rang de elita.
Eu vreau salvarea lumii cu zambet de femei.
. Cu zambet larg, ori discret, zambet cu subanteles incarcat de dorinta sau zambetul pur pe care o mama il ofera pruncului proaspat nascut, zambet detasat, zambet implicat, zambet pozat, sau un zambet tampitel de adolescenta, zambetul sincer al iubiri profunde, zambetul oficial al femeii impicate, zambetul tau, oricare ar fi el sa ne aduca salvarea prin efectul magic pe care il produce real in infinitul univers, sau poate doar imaginar in infinitul meu suflet limitat la o idee si un crez:
Eu vreau salvarea lumii cu zambet de femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu