marți, 25 septembrie 2012

Apocalips de mai !


Te caut in absurd pe file de lumina colorate in amar. Uneori regasesc cioburi din tine sclipind roz sau verde in filmele altora, in visele mele sau in capatul unui oftat aparut din seninul disparut de foarte mult timp . Aspir sa renasc odata cu tine, din tine cea renascuta in chipul si trupul melodios, relaxat pe partitura dorintelor mele de mai.
Iti gust vocea intre milioane de sunete reci ca pruncul nenascut inca ce tresalta la vocea mamei sale. Apoi inchid.
Incoltesc in radacini efemere in fata camerei unde am fost viu ultima data iar geamul tau ma priveste sec si mut . Apoi plec cu gandul ca niciodata nu am sa mai revin.
Zbor planat prin ropote de ploaie iar cand am ocazia sa spun...cad brusc, apoi revin in sperante si regrete impletite in martisorul pe care nu-l porti in blestemele ce te inconjoara asortat pantofilor tai noi cumparati scump la un  pret mai...redus.
Ma iubesc dureros iubind partea de mine in care esti tu. Te port in mine iar tu esti grea si apasatoare si eu te urasc razbunator si razboinic si visand  la dulcea impacare din noapte cea din urma poate sau poate cea dintai. In scurt timp am sa partund pervers in tine cu mirosul teilor si al salcamilor ce danseaza nostim in soarele de mai. Mai ...vorbim,sper sa-ti placa, ... sunt in zona de mai:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu