marți, 25 septembrie 2012

Alt Andrei !


Andrei Ghiorghe: ia zi !
ionel ghiorghe: BUNA
Andrei Ghiorghe: sal
Andrei Ghiorghe: ne stim ?
ionel ghiorghe: ma numesc Ghiorghe Ionel, si am avut un fiu pe care-l chema Ghiorghe Andrei, l-am pierdut pe data de 05.04.2011, si blogul anndrei.ro am crezut ca a fost creat de el
Andrei Ghiorghe: Imi pare rau sa stiu ca ai pierdut un fiu....
Andrei Ghiorghe: ce s-a intamplat ?
Andrei Ghiorghe: Mai esti ?
ionel ghiorghe: de aceea cand am vazut ca tot apar  in continuare comentarii, am avut o problema , imi cer scuze daca am interpretat gresit
Andrei Ghiorghe: no problem, poveste-mi despre el !
Andrei Ghiorghe: te rog !
Andrei Ghiorghe: ?
ionel ghiorghe: si baiatul meu avea un talent in a scrie, si ceea ce am vazut scris , facea parte din modul lui de a percepe realitatea
ionel ghiorghe: blogul anndrei.ro este al tau?
Andrei Ghiorghe: Cum s-a dus ? Ce s-a intamplat  ?
Andrei Ghiorghe: da este al meu !
Andrei Ghiorghe: In ce oras locuia ? Zi-mi povestea lui !
ionel ghiorghe: imi trebuie timp sa pot vorbi, te rog sa-mi confirmi sau dimpotriva!
Andrei Ghiorghe: ce sa confirm ?
ionel ghiorghe: multumesc, vom tine legatura , acum sunt la serviciu si ma pregatesc de plecare!
Andrei Ghiorghe: Ma mumesc Andrei Petru, angrei ghiorghe e un nume ales la intamplare.....
Andrei Ghiorghe: Sunt din Buc,
ionel ghiorghe: daca blogul anndrei.ro este al tau. esti din bucuresti?
Andrei Ghiorghe: Mi-ar placea sa stiu povestea lui Andrei cel care ai crezut ca sunt !
Andrei Ghiorghe: Da, sunt din Buc !
ionel ghiorghe: iti multumesc pentru faptul ca ai luat legatura cu mine
Andrei Ghiorghe: Cu drag, ai sa imi spui povestea lui ?
ionel ghiorghe: trebuia sa implineasca 29 de ani
Andrei Ghiorghe: Crezi ca poti sa imi scrii un e-mail cu povestea lui ?
ionel ghiorghe: daca reusesc sa depasesc, poate vom discuta
Andrei Ghiorghe: ok, vreau sa stii ca eu scriu o carte cu toate postarile din acle log..
ionel ghiorghe: pe curce am scris o fraza din LUMEA LUI ANDREI,timpul meu se masoara in riduri
Andrei Ghiorghe: Poate o poveste a fi povestea lui ... iar astfel sa il facem nemuritor prin eternitatea cartii pe care o voi publica !
ionel ghiorghe: tinem legatura, sa vad in masura in care pot vorbi!
Andrei Ghiorghe: Te rog Ionel. Te rg, Trebue sa stiu povestea lui, trebuie sa stiu tot despre el !
ionel ghiorghe: , nu promit, durerea ma termina!
Andrei Ghiorghe: Te rog,  este important sa devina nemuritor !
Andrei Ghiorghe: Hai sa il faem vesnic imprena !
ionel ghiorghe: multumesc , dupa cuvintele pe care le scrii esti un suflet nobil!
ionel ghiorghe: sunt rascolit acum , nu mai pot vorbi, la revedere!
Andrei Ghiorghe: Ai grija de tine ! Gandeste-te la ce te-am rugat 1q
ionel ghiorghe: ok , vorbim! ai grija si tu de tine!
Andrei Ghiorghe: Poate la noapte ai sa imi scrii un e-mail despre el, despre frumusetea lui. Asa ti va si trece dorul de el !
ionel ghiorghe: ok, pa
Andrei Ghiorghe: Il fom face mai viu si mai frumos decat a fost vre-odata !
ionel ghiorghe:
ionel ghiorghe has signed out. (12.12.2011 15:16)
Andrei Ghiorghe: ia zi !ionel ghiorghe: BUNAAndrei Ghiorghe: salAndrei Ghiorghe: ne stim ?ionel ghiorghe: ma numesc Ghiorghe Ionel, si am avut un fiu pe care-l chema Ghiorghe Andrei, l-am pierdut pe data de 05.04.2011, si blogul anndrei.ro am crezut ca a fost creat de elAndrei Ghiorghe: Imi pare rau sa stiu ca ai pierdut un fiu....Andrei Ghiorghe: ce s-a intamplat ?Andrei Ghiorghe: Mai esti ?ionel ghiorghe: de aceea cand am vazut ca tot apar  in continuare comentarii, am avut o problema , imi cer scuze daca am interpretat gresitAndrei Ghiorghe: no problem, poveste-mi despre el !Andrei Ghiorghe: te rog !Andrei Ghiorghe: ?ionel ghiorghe: si baiatul meu avea un talent in a scrie, si ceea ce am vazut scris , facea parte din modul lui de a percepe realitateaionel ghiorghe: blogul anndrei.ro este al tau?Andrei Ghiorghe: Cum s-a dus ? Ce s-a intamplat  ?Andrei Ghiorghe: da este al meu !Andrei Ghiorghe: In ce oras locuia ? Zi-mi povestea lui !ionel ghiorghe: imi trebuie timp sa pot vorbi, te rog sa-mi confirmi sau dimpotriva!Andrei Ghiorghe: ce sa confirm ?ionel ghiorghe: multumesc, vom tine legatura , acum sunt la serviciu si ma pregatesc de plecare!Andrei Ghiorghe: Ma mumesc Andrei Petru, angrei ghiorghe e un nume ales la intamplare.....Andrei Ghiorghe: Sunt din Buc,ionel ghiorghe: daca blogul anndrei.ro este al tau. esti din bucuresti?Andrei Ghiorghe: Mi-ar placea sa stiu povestea lui Andrei cel care ai crezut ca sunt !Andrei Ghiorghe: Da, sunt din Buc !ionel ghiorghe: iti multumesc pentru faptul ca ai luat legatura cu mineAndrei Ghiorghe: Cu drag, ai sa imi spui povestea lui ?ionel ghiorghe: trebuia sa implineasca 29 de aniAndrei Ghiorghe: Crezi ca poti sa imi scrii un e-mail cu povestea lui ?ionel ghiorghe: daca reusesc sa depasesc, poate vom discutaAndrei Ghiorghe: ok, vreau sa stii ca eu scriu o carte cu toate postarile din acle log..ionel ghiorghe: pe curce am scris o fraza din LUMEA LUI ANDREI,timpul meu se masoara in riduriAndrei Ghiorghe: Poate o poveste a fi povestea lui ... iar astfel sa il facem nemuritor prin eternitatea cartii pe care o voi publica !ionel ghiorghe: tinem legatura, sa vad in masura in care pot vorbi!Andrei Ghiorghe: Te rog Ionel. Te rg, Trebue sa stiu povestea lui, trebuie sa stiu tot despre el !ionel ghiorghe: , nu promit, durerea ma termina!Andrei Ghiorghe: Te rog,  este important sa devina nemuritor !Andrei Ghiorghe: Hai sa il faem vesnic imprena !ionel ghiorghe: multumesc , dupa cuvintele pe care le scrii esti un suflet nobil!ionel ghiorghe: sunt rascolit acum , nu mai pot vorbi, la revedere!Andrei Ghiorghe: Ai grija de tine ! Gandeste-te la ce te-am rugat 1qionel ghiorghe: ok , vorbim! ai grija si tu de tine!Andrei Ghiorghe: Poate la noapte ai sa imi scrii un e-mail despre el, despre frumusetea lui. Asa ti va si trece dorul de el !ionel ghiorghe: ok, paAndrei Ghiorghe: Il fom face mai viu si mai frumos decat a fost vre-odata !ionel ghiorghe: ionel ghiorghe has signed out. (12.12.2011 15:16)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu