joi, 22 aprilie 2010

Te urasc !




Te urasc din tot sufletul meu, din toata inima mea, din toata fiinta mea. Si nu te urasc pentru cafeaua pe care ai baut-o cu el. Nici pentru zambetele pe care poate i le-ai oferit nu te urasc si nici pentru ca l-ai privit poate in felul acela. Nu te urasc pentru ca i-ai mai acordat o sansa si nici pentru ca l-ai lasat sa-ti plateasca ceaiul sau cafeaua. Nu te urasc nici macar pentru ca ti-ai trecut mana prin par sau pentru ca l-ai lasat sa iti deschida usa cafenelei.
Te urasc in schimb pentru momentul din oglinda. Momentul acela de acasa. Momentul in care, inante sa pleci te-ai mai privit odata in oglinda ca sa vezi cum arati. Pentru asta te urasc, pentru ca ai vrut sa arati bine pentru el. Pentru ca in momentul ala i te-ai oferit faca ca el sa te ceara. Pentru ca te-ai privit in oglinda cu ochii lui intrebandu-te cum te va vedea. Pentru ca ti-ai dorit sa te placa. Pentru ca in fata oglinzi acela noi am facut dragoste trasnsformand acea aglinda in icoana iubirii. Pentru ca imaginea noastra iubindu-ne ramasese intiparita acolo. Iar tu te-ai privit in acea oglinda vazand dincolo de noi, incercad sa te vezi cu ochii lui. Pentru asta te urasc. Pentru ca ai intinat ceea ce eu aveam sfant. Pentru ca tu crezi ca nu exista nimic mai nevinovat decat sa bei o cafea cu oricine. Iar eu cred ca nimic nu-i rau decat sa iubesti...

58 de comentarii:

  1. off andrei, trebuia sa scrii asta tocmai azi? azi cand sunt pe cale sa accept pe altul in viata mea doar pentru al uita...il rog sa-mi spuna sa il astept dar.. nu o va face..asa ca ma voi duce la acea 'cafea' cu altul

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant..oare asta simt toti barbatii?ar fi bine sa fie atat de constienti si"devotati"detaliilor..felicitari!randurile astea sunt speciale pentru mine..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici nu ştiu ce aş putea comenta.
    Doar că acolo nu e ură. E strigătul unei iubiri rănite, e multă durere şi dezamăgire. Dar continuă să fie iubire, nu ură, chit că aşa vrei tu s-o numeşti.

    Vezi, uite de aceea am decis eu să pun punct oricărei perspective şi m-am închis în lumea mea, unde doar visele mai au dreptul să pătrundă. Şi nimeni, niciodată, nu va mai avea acces, fie el Făt-Frumos din poveste!
    La ce bun să rănesc sau să fiu rănită fără noimă?

    RăspundețiȘtergere
  4. anelise,niciodata sa nu accepti un altul in viata ta! Poate numai daca simti ca ,,altul" e ,,acela". Pentru un barbat e dureros sa se simta,, un altul". Daca nu simti ca poate fi ,,acela" renunta. Poate ,,acela" va aparea iar tu vei ocupata cu ,,altul". Mai gandeste-te!

    RăspundețiȘtergere
  5. Raluka Afronie, imbratisari mamei tale. In ceea ce priveste intrebarea ta, raspunsul e NU categoric. Nu sunt asa toti barbatii. Chiar am in lucru o postare pe tema asta pe care ma gandesc sa o intitulez ,, frumoasa si bestia" Va veni in curand...

    RăspundețiȘtergere
  6. BlueIris, cercetatorii nu pot inca stabili unde este realitatea, in activitatea cerebrala diurna sau in visele si activitatea cerebrala nocturna.Tu nu te-ai inchis in lumea ta ci ai preferat alta perspectiva a unei lumi pe care o preferi.In ceea ce priveste Fat Frumos, eu spun sa nu pariezi niciodata. El sigur exista,insa drumul e lung pana la tine.Dar va veni!

    RăspundețiȘtergere
  7. scrisul tau e balsam pt suflete ranite,pt inimi insingurate...aduna-le in coperti sa miroasa a cerneala, a dulci amintiri pt fiecare dintre cei care le vor deschide...gandeste-te la asta

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, drumul e lung şi-s de trecut multe hotare.
    :)
    Nu vreau să mă mai gândesc acum, mai ales după visul de noaptea trecută. A fost prea frumos ca să-l murdăresc cu vreun gând trist!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Orestia, ma voi gandi la asta. Imi doresc totusi sa raman in spatiul virtual si numai pentru posibilitatile infinite pe care acesta le ofera. Si pentru a oferi sentimente calde, imediat dupa ce au luat forma literelor, catre prietenii mei virtuali, cum esti tu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca e asa de frumos nu l-am putea afla si noi?

    RăspundețiȘtergere
  11. e frumos cand un barbat iubeste in halul asta o femeie, si e pacat daca ea nu-si da seama....oricine ar tanji la o iubire adevarata si puternica....

    RăspundețiȘtergere
  12. Se intamplau astea in 2007 Sonya. Au fost trairi adevarate. Sigur ca totul a capatat culoarea ratiunii mele fiind modelat artistic. Insa contine o scanteie de realitate de la care a plecat totul.

    RăspundețiȘtergere
  13. pacat ca ea nu isi da seama cata iubire ai tu pentru ea in suflet...partea cu a te face frumoasa pentru cineva mie nu mi se pare normala...adica trebuie sa fii frumoasa si sa arati bine pentru tine insati, pentru a te simti bine si pentru a avea incredere in tine...daca tu te simti frumoasa, asa te vor percepe si restu
    imi plac oamenii care observa detaliile...si eu tin minte acele locuri care tainuiesc iubirea dintre doua persoana si este martorul iubirii lor...mi-ar placea ca si al meu sa fie atent la aceste detalii, dar nu e, dar asta este acuma...nu prea am ce sa ii fac.
    te-am pupat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Balaurita , esti o scumpa. Multumesc. Poate daca iubitul tau ar citi acest blog si-ar reevalua modul de viata. Crezi?

    RăspundețiȘtergere
  15. Pacat ca l-a facut sa sufere...pacat ca mereu trebuie sa va facem asta.
    Pacat ca unii pun prea mult suflet,apoi plang si sufera,apoi pleaca,apoi se intorc iar si tot asa...E un cerc vicios,o legatura mult,mult prea bolnavicioasa...
    Felicitari pentru text!L-am simtit...

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Grenada cu Capsuni.E o stare de spirit transpusa in cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am povestit o parte din vis. Pe happy end story. Visul a fost mai lung. Dar nu se cade să-l redau pe tot.
    Oricum, am scurtat istoria la maximum, fără să uzez de prea multă "literatură".

    RăspundețiȘtergere
  18. eu ma gandeam acum...nu asa facem toti? cand ne ducem sa ne intalnim cu cineva..ne uitam in oglinda, sa vedem cum aratam, ne mai arnjam..ne schimbam daca nu ne place ceva.
    o doamne, oglinda asta...stii oglinda arata cine suntem, dar ea...s-o mai recunoaste?

    RăspundețiȘtergere
  19. Andrei, te rog să-mi răspunzi la o întrebare. Ce-ai vrut să-mi spui prin comentariul acela de la una din postările mele?
    E vorba de: "Sau poate trebuie ca cineva sa-i spuna", comentariu postat la "Si...totusi, profeţiile se împlinesc!"
    Ce să-mi spună? Despre ce?

    RăspundețiȘtergere
  20. Romina, Umberto Eco, scriitorul meu preferat dintre cei latinoamericani, are un intreg tratat de semiotica intitulat: ,, depre oglinzi" .Ce e frumos este ca in mare si el spune cat tot ceea ce spui tu...

    RăspundețiȘtergere
  21. Grenada cu Capsuni., suprinzi execelent senzatiile in textele tale. Sut vii.

    RăspundețiȘtergere
  22. Dac-ar sti...of...dac-ar sti...ca doar ochii lui ar fi oglinda mea...dac-ar sti el ce rana adanca mi-a lasat in piept...dac-ar sti el toate astea...

    RăspundețiȘtergere
  23. happyendstory, te invidiez ca un copil ce isi priveste cu invidie colegul mancand inghetata intr-o zi torida de vara pentru visul tau.

    Cat despre comentariul de la Si...totusi, profeţiile se împlinesc!, incercam sa ma refer la fraza: EL ştie mai bine decât oricine, cât de rău m-a durut.
    La faptul ca textul acela trebuia scris, la faptul ca poate trebuie ca cineva sa-i spuna lui sau universului nevazut. Trebuie spus ca sa se stie.

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc andrei.Cam asa ma simt acum...senzatii,intrt-adevar,mai mult sau mai putin ciudate.Vreau sa ies,dar nu pot.Ma simt ca si cum as fi inchisa undeva si nu e o usa...

    RăspundețiȘtergere
  25. Hei, nu-mi place asta Dănuţa. De ce nu ii spui tu? De a trebuit ca fata din clasa a 7-a pe care am iubit-o in suferinta muta sa-mi spuna acum dupa ani ca si ea m-a iubit dar nu a spus nimanui?

    RăspundețiȘtergere
  26. Scuze ca mai inveselesc un pic atmosfera dar ce zici de asta Andrei?

    Era odată un tânăr care vroia să devină cel mai mare scriitor. Când i s-a cerut să definească "cel mai mare", a spus:
    - Vreau să scriu chestii pe care să le citească toată lumea, chestii la care lumea să reacţioneze emoţional, lucruri care să-i facă să strige, să plângă, să urle, să se zbată şi să se frământe ore.. zile...!
    Acum lucrează pentru Microsoft şi scrie mesajele de eroare.

    RăspundețiȘtergere
  27. Mulţumesc, Andrei, pentru răspuns. Am priceput şi sper să fii făcut demersul corect.

    Nu mă invidia, fiindcă am convingerea că şi tu ai vise frumoase, unele chiar mai frumoase decât ale mele. Sunt convinsă de asta!


    @Mara, grozavă poveste! Cu alte cuvinte, ai grijă ce-ţi doreşti, că s-ar putea să ţi se întâmple, nu??!!
    :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  28. Andrei, de ce nu pot accesa ultima ta postare? Mă refer la "Frumoasa şi bestia".

    RăspundețiȘtergere
  29. NU E GATAAAAAA! Am publicat-o din greseala apoi am retras-o.

    RăspundețiȘtergere
  30. Andrei...i-am spus...stie ce simt pentru el...Si cu toate astea m-a dezamagit enorm...Ba mai mult,acum ma ignora...si doare...doare al dracu' de tare!

    RăspundețiȘtergere
  31. Sunt multe "semne" in viata noastra care ne arata ca ...se schimba "foaia"...
    Unii accepta si trec mai departe "pagina cu pagina"(la bine si la rau:))...altii inchid "cartea",o pun pe raft si "citesc" alte si alte "carti" pana dau din nou de ceva ce le place...sau "cartile" raman prafuite pe rafturi...si e foarte trist.

    Chiar daca ai vorbit despre URA textul tau radiaza de IUBIRE.Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  32. Atunci Danuta curata sufletul tau de suferinta si pregateste-l pentru marea iubire. Nu trebuie sa suferi dupa un surogat. The one va aprea in viata ta si o va umple de bucurie. Nu stiu daca a aparut inca, dar sufletul tau pereche te va intalni cu siguranta. Ar fi mai bine sa nu te gaseasca ocupata . Vezi ..Adam si Eva'' Rebreanu

    RăspundețiȘtergere
  33. Si totusi...cafeaua bauta cu altcineva nu e mai presus de tine. Ai intrebat-o de ce?

    RăspundețiȘtergere
  34. Inconstienta sau poate obijnuinta.. te face sa vrei sa bei acea cafea si cu altcinveva.. vrand sa experimentezi si altceva

    RăspundețiȘtergere
  35. Tynna ,Oana, cand vrei sa experimentezi nu spui cuvinte mari si nu ceri absolutul.

    In plus e vorba aici de o forma de poezie mai speciala. Poezia nu este o insiruire de rime.Este o stare de spirit, este o forma de viata, e mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  36. de obicei de la o scanteie de realitate incepe totul...:)

    RăspundețiȘtergere
  37. " Pentru ca tu crezi ca nu exista nimic mai nevinovat decat sa bei o cafea cu oricine."
    Foarte bine spus andrei...." oricine"...de ce sa il aduci la alt rang daca el este "oricine"? i-ai simtit si inima batand cand s-a uitat in oglinda?

    RăspundețiȘtergere
  38. Curly, pe ce se bazeaza activitatea de ,, a merge la cafea" cu acel oricine ? Nu cumva pe dorinta?

    De acord Sonya, nu poti creea altfel decat plecand de la o baza reala.

    RăspundețiȘtergere
  39. Am auzit acelasi monolog acum o saptamana, sub alta forma. Am impresia ca ai fost acolo si ai ascultat tot. Sunt absolut uimita de asemanare. "Pentru ca tu crezi ca nu exista nimic mai nevinovat decat sa bei o cafea cu oricine. Iar eu cred ca nimic nu-i rau decat sa iubesti..." Omul asta, care iti seamana acum, defineste iubirea printr-un singur cuvant. Ghici!

    RăspundețiȘtergere
  40. Nu stiu Livia, chiar nu stiu desi banuiesc ca ar trebui. Eu asta am simtit atunci...

    RăspundețiȘtergere
  41. Intrebarea este care e cuvantul? Iti spun eu: Cacat.Dragostea e cacat, iar eu iubesc!
    Stiu ca suna mizerabil.Dar e expresia unor experiente.

    RăspundețiȘtergere
  42. nu am sustinut si nu sustin nici o clipa ideea de iesire la cafea in conditiile astea, dar cuvantul " oricine " imi da senzatia de superficialitate din partea ei. poate vrea sa isi demonstreze ca inca mai poate sa faca asta si totusi sa nu se intample nimic cu acel " el". si intr-adevar, orice mica sclipire aduce o pata in plus sentimentului in sine. cel de iubire incadrat in absolut.

    RăspundețiȘtergere
  43. Nu e si sunt absolut sigura ca nu asta e cuvantul care tine in el tot ce crezi tu despre "a iubi". E o chestie cu mai multe fete, sa fim sinceri. E de cacat uneori, da' e si bine din cand in cand. Macar cate 2 minute pe saptamana, dar e. Se pune.
    Mai incearca.

    RăspundețiȘtergere
  44. Livia, nu stiu. M-ai prins. Spune-mi tu !


    Curly, cand esti ,,the one'', nu mai accepti ,.un altul'' fie el si de grad inferior tie. Pentru ca ai construit o lume a colo. O lume a voastra, numai pentru voi. Altul, indiferent daca se compara sau nu, penetreaza luma asta, o violeaza cu lejeritatea unei cafele, lasa ceasca murdara si restul tigarii in ea si pleaca. Iar asta doare. Nu e corect.

    RăspundețiȘtergere
  45. Îl înţeleg pe Andrei, fiindcă şi eu am suportat ceva asemănător.
    Dezamăgirea provocată de intervenţia abuzivă a cuiva din afară, care a făcut tot ce i-a stat în putinţă să pângărească şi să distrugă frumuseţea sentimentului pe care îl aveam, m-a determinat să mă închid pentru totdeauna.
    Acum nu mai iubesc şi nici nu voi mai iubi vreodată pentru mine. Adică,resping pentru totdeauna iubirea faţă de un partener.

    RăspundețiȘtergere
  46. te-ai gandit sa faci ceva nebunesc,sa tii cont doar de ce-ti spune inima, fara sa gandesti ca un malebrain,sa o duci undeva departe?Sa va fiti prioritari unul altuia,sa lasati totul in urma?Andrei, viata e un cacat nu faptul ca iubesti...

    RăspundețiȘtergere
  47. Doar Dumnezeu este infinit Orestia. Restul lucrurilor au inceput si sfarsit.

    RăspundețiȘtergere
  48. Stiu cum e sa fii judecat de pe margine fara sa fii implicat in respectiva problema,poate din cauza asta mi-am permis sa-ti sugerez sa va iubiti din nou si sa depasiti momentul.Anul acesta implinesc 25 de ani de casnicie,nu a fost usor dar inca e frumos...Ai nevoie de cineva langa tine,Andrei esti tare singur.In fiecare postare a ta simt cum strigi dupa ajutor,nu e buna insingurarea asta voita a ta si suferinta in tacere.Trebuie sa te lupti pt ceea ce vrei,sa demonstrezi ca-ti pasa,ca ...Iarta-ma,incercam nici eu nu stiu de ce poate pt ca am facut ca tine la un moment dat in tineretea mea...Esti prea patimas!

    RăspundețiȘtergere
  49. "Iubeste si daruieste chiar daca nu primesti nimic in schimb. Lucrul cel mai dureros in timp ce plangi, e sa intelegi ca unica persoana care te poate consola, e chiar aceea pentru care tu plangi"
    nu am spus-o eu, nici nu cred ca are relevanta cine,dar asa cumva in adancul sufletului meu stiu ca ti se potriveste si ...mi-am permis

    RăspundețiȘtergere
  50. Mda. Înţeleg că tot n-ai finalizat postarea "Frumoasa şi bestia".
    Eram curioasă să văd cum abordezi tema. Mai aştept.

    RăspundețiȘtergere
  51. prea frumos...nebun de profund...
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  52. Nu cred ca ar fi vorba de judecata, fostul iubit ii atrage atentia cum ca in mintea ei exista un alt ideal si in acelasi timp i-a furat lui placerea de a avea un ideal.S-a trezit brusc ca ceea ce i se cuvenea lui ii este oferit altcuiva.

    RăspundețiȘtergere