luni, 12 aprilie 2010

Tabu

Post by Mario








Lumea cu regi si regine
Si cu frumoasa de la curte nu mai este.
Si nici nu mai pot sa sper ca sunt print,
Ca sunt lasat aici sa vad cum este viata
Si ca parintii nu imi sunt parinti,
Caci eu sunt print, iar tatal meu e rege.
Si va veni-ntro zi si ma va lua
Si mi-o imaginam pe ea, frumoasa mea...
Mii de petreceri date-n cinstea mea,
Costumul mov, burghez, de catifea,
Seri cu sampanii, zambete-n cafea,
Cai albi marcati cu holograma mea

Dar lumea cu regi si regine nu mai este
Si nici nu mai pot sa sper ca sunt print.

11 comentarii:

  1. Salut,sunt Mara,colega ta de facultate. Frumosule, nu stiam ca te-ai apucat de scris. Daca vrei sa mai vorbim cum faceam noi in anul I ma gasesti pe annimarra@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Mara! Cati ani sunt de atunci? Imi voi face timp sper odata sa rememoram. Pe e-mail e greoaie comunicarea. Poate facebook sau deasupra etichetei gasesti si o adresa a mea de mess, cum iti place. Nu mi-ai spus cum iti place blogul meu, nu mi-a spus nimeni cum apreciaza poezia lui Mario .

    RăspundețiȘtergere
  3. Versurile lui Mario sunt versurile unui deziluzionat, ale unui om cu asteptari prea mari, ale unui om izbuit de zidul rece al realitatii...

    RăspundețiȘtergere
  4. poti fi oricand print si fara toate astea ^_^
    cineva sigur asteapta sa fii printul ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. randurile scrise de Mario sunt simtiri zdruncinate de peretii reci in care se zbate. Mie imi place poezia asta. Are traire.

    RăspundețiȘtergere
  6. Crazy Bubble, pe Mario nu-l mai asteapta nimeni. Pe el il asteapta inca o zi de suferinta.Atat.

    Si mie imi plac randurile lui Mario, Curly.
    Obama spunea despre el ca ,, a avut curajul de a visa" In zilele noastre si ca sa visezi ai nevoie de curaj.

    RăspundețiȘtergere
  7. inseamna ca suntem o lume plina de curajosi... eu asa zic. tu nu esti curajos?

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei, sigur ca da... Insa opreste-te o data pe strada si priveste fetele triste.Ei nu mai au puterea sa viseze.

    RăspundețiȘtergere
  9. ba incetati ca o sa plang

    RăspundețiȘtergere
  10. E atat de sensibil si profund..
    atat de trist..
    Mario este un print pentru ca inca mai are puterea sa spere si poate chiar sa viseze desi e inzolat acolo in locul unde visele iti sunt racolate fara nici o intrebare..

    Este un print si va ramane chiar daca va inceta sa creada asta.

    RăspundețiȘtergere