marți, 20 aprilie 2010

Spune-mi !



La ce te gandesti cand nu te gandesti la nimic? La ce te gandesti cand esti la terasa, simti soarele cum iti rasfata chipul si te bucuri de o zi minunata? La ce te gandesti cand mergi pe drumul tau pe care ai mers de o mie de ori catre casa? La ce te gandesti cand esti la rand la banca, la dozatorul de cafea sau la covrigi? La ce te gandesti cand te speli pe dinti ? La ce te gandesti cand faci dragoste, sau sex, sau si mai rau obligatia conjugala? La ce te gandesti cand stai pe toaleta? La ce te gandesti cand vezi o floare sau pasari zburand? La ce te gandesti cand te regasesti pierdut/a printre ganduri si hartii in fata biroului tau? La ce te gandesti cand ai chef sa citesti ceva special?
Despre ce vei vorbi atunci cand ai ramas fara subiect ? Ce noutate vei spune prietenelor care te intreaba ce ai mai facut?
Oare cum arata Andrei ? andreighiorghe.blogspot.com

44 de comentarii:

  1. Eu stiu cum arata Andrei! Iami, iami! Pot sa spun?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mara, iti multumesc pentru comentarii si pentru descriere.Dar eu incerc sa pun imaginatia oamenilor sa creeze, vreau sa ajung la imaginea sufletului meu, a creatiei mele literare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiind total ne-lady-like... de regulă la wc te întrebi dacă mai ai sau nu hârtie...

    RăspundețiȘtergere
  4. Apreciez incercarea ta de a fi spiritual keltoighost, insa intrebare cu wc-ul cum spui tu era izolata.Facea parte din un ansamblu de intrebari.Sa fiu in spiritul tau te intreb,si la terasa tot la hartie te gandesti?

    RăspundețiȘtergere
  5. La ce mă gândesc când nu mă gândesc la nimic?
    :)
    Păi, să vedem...
    Nu mă gândesc la nimic în momentele de meditaţie. Atunci eul meu încetează să existe ca fiinţă gânditoare şi se disipează asemeni unui abur în tot ce mă înconjoară. E un amalgam de stări, un amestec fabulos de nimic şi absolut din care fac parte fără să mă delimitez în vreun fel. Atunci viaţa şi moartea curg prin mine şerpuitor,pe drumuri fără semne de circulaţie. Se apropie şi depărtează una de alta,se încolăcesc sau se întrepătrund alcătuind un nod gordian din care mă reîntrupez odată cu ieşirea din transă.

    Când fac dragoste nu gândesc, doar simt! Atunci, trupul meu devine o inflorescenţă de receptaculi. Şi plutesc într-o mare de senzaţii care ajung direct la suflet, scurtcircuitând gîndirea.
    Tu crezi că există ceva ce ar trebui trecut prin filtrul raţional in acele clipe? Eu nu cred! Şi, până la urmă, nici n-aş şti cum s-o fac. "Să gândesc" tandreţea, fiorul atingerii... sună absurd!

    În restul situaţiilor, oscilez între gândurile mărunte, legate de treburile curente şi imaginile şi stările încărcate de sensibilitate cărora caut să le dau un nume. De fapt, aşa îmi găsesc bruma aceea de inspiraţie de pe urma căreia încerc să scriu. Mă străduiesc să transform în vorbe jocul de artificii prin care spectacolul lumii se oglindeşte în mine. Fireşte că, de cele mai multe ori, îmi dau cu stângul în dreptul, dar... c'est la vie! Dacă toţi am reuşi să folosim cuvintele cu măiestrie, am trăi într-o lume de artişti lirici. Brrrr, plictisitoare perspectivă, nu?!
    :)

    Dar tu? La ce te gândeşti când nu te gândeşti la nimic?

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ma gandesc la iubire BlueIris.Si ma gandesc la ea in toate felurile existente. Poate suna ciudat, dar numai la asta ma gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar...iubirea se "gândeşte"? Te întreb la modul serios, pentru că eu ajung să spun "iubesc" ca o simplă constatare a unei stări a fiinţei mele. Nu, e clar, eu nu gândesc iubirea ci o trăiesc. Nici măcar n-aş putea s-o localizez! Fiindcă e un întreg, o emoţie care mă locuieşte în fiecare celulă, e chiriaşul cel mai de preţ al fărâmei de univers care-mi poartă numele.

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. la mână, deşi am un nickname neutru, sunt totuşi femeie, însă, dacă şi vizita blogurile pe cărora le ceri schimb d elink, ai şti asta.
    Cu asta am încheiat tot ce am avut de spus.

    RăspundețiȘtergere
  9. 2. la mână, on topic: nu e vina mea, dacă printre atâtea sentimente blegoase introduci faza cu wc-ul. Lipsa de romantism sau mă rog, nuca în perete, e din vina ta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am uitat să-ţi spun, Andrei, BlueIris = HappyEndStory.
    Deşi presupun că ţi-ai dat seama.

    RăspundețiȘtergere
  11. toate intrebarile tale au doar un singur raspuns..la iubire...ciudat ai dat acelasi raspuns :D , sa stii ca nu am copiat :D

    RăspundețiȘtergere
  12. iulia-diana-mihai sau keltoighost,regret ca am ajuns ca din graba sa te ofensesez. Inca nu am reusit sa asociez numele blogului tau: iulia diana,pe care il citesc in fiecare seara, cu semnatura ta virtuala: keltoighost . De cele mai multe ori raspund comentariilor de pe telefon. Abia seara ajung la calculator si vad esentialul. In ceea ce priveste toaleta...pentru noi barbatii acolo este un templu al linistii si al meditatiei... E important...e romantic, iar nuca nu e in perete:}

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma gandesc la multe dar ma gandesc la cum arata Andrei? :D

    RăspundețiȘtergere
  14. BlueIris, cu riscul de a te supara si tu... nu eram sigur ca esti aceeasi persoana cu HappyEndStory. Dar mi-ai fi spus tu cand vorbeam pe messenger sa-mi spui cum este vremea in Egipt.

    RăspundețiȘtergere
  15. Te cred Anelise... suntem o specie de mutanti incurabili. Pentru cei ca noi scriu.

    RăspundețiȘtergere
  16. mi-a placut asta BlueIris: ,,Când fac dragoste nu gândesc, doar simt! Atunci, trupul meu devine o inflorescenţă de receptaculi. Şi plutesc într-o mare de senzaţii care ajung direct la suflet, scurtcircuitând gîndirea." Si tu suferi de acelasi diagnostic cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  17. andrei, te-am adaugat pe facebook, sper ca e ok...am citit acum cateva din posturile tale si mi-au placut...mult, te-am pus chiar si pe blogul meu la preferati, esti primul :P

    RăspundețiȘtergere
  18. Ok Andrei, nu voi spune nimanui cum arati de fapt. Voi lasa cititorii sa iti descopere sufletul si talentul tau de scriitor asa cum iti doresti. Cu toate astea eu voi continua sa cred ca semeni cu George Clooney .Hi hi hi...

    RăspundețiȘtergere
  19. Mara... nu e corect. George Clooney nu este apreciat unanim.Idei bune pot fi privite cu antipatie de acum din cauza asocierii pe care tu o creezi.

    RăspundețiȘtergere
  20. :))
    Am înţeles aluzia, dar eu nu intru decât extrem de rar pe messenger.
    Ca să fiu şi mai explicită, exceptând comentariile de la bloguri, nu vorbesc cu nimeni din mediul virtual. Fără vreun motiv anume. Nu, nu mă sufocă vreun aer elitist şi nici nu mă delimitez de lumea virtuală, dar pur şi simplu nu simt nevoia de mai mult.

    Vremea în Cairo e tristă. Doar atât pot să-ţi spun momentan.
    Pe de altă parte, tu ai putea să-mi spui care e boala de care "suferim".

    RăspundețiȘtergere
  21. Mă gândesc că ai putea semăna cu un actor, fiindcă este evident că ai o mulţime de fani. Unii nerăbdători să te descrie. Ori asta nu poate decât să mă bucure.
    Şi, atunci, de unde atâta tristeţe domnule Andrei Ghiorghe? Ar trebui să fii fericit şi exuberant. Cred. Dar ce ştiu eu?!

    RăspundețiȘtergere
  22. Voi dedica un post separat acestei teme. E boala mea,a noastra, si trebuie tratata cu grija. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru primul paragraf: Mă gândesc la viaţa mea: cea de până acum, cea de acum şi cea de după acum.

    Pentru al doilea paragraf.. Las tăcerea să-şi facă damblaua, o avea şi ea rostul ei. Sau vorbesc despre vreme.

    Iar Andrei arată exact cum vrea să îl simtă fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  24. ia uite pe unu' cu spirit de lider sau altfel spus, ia uite pe unii cu spirit de turma :)))))

    RăspundețiȘtergere
  25. Mie imi place sa gandesc frumos.Poate e anormal sa gandesc asa ,dar incerc sa nu las buruienile vietii sa-mi invadeze gandul.Le plivesc repede si iar e soare. Sunt o optimista naiva in aceasta lume srigator de dura ,sa nu zic rea.

    :)Imi place misteriosul din poza lui Anrei Ghiorghe.Imi place si cum manuieste cuvintele.Imi ajunge .O sa descopar mai mult cand ...

    RăspundețiȘtergere
  26. irina fumarel, ,,unii se ghideaza dupa dorinte. altii dupa principii", ca sa te citez. Nu esti obligata sa citesti acesti blog daca nu simti ceea ce simtim noi. Si nici sa ne jignesti.

    RăspundețiȘtergere
  27. Frumos angi , totusi, buruienile vietii pot crea un aranjament special daca fac parte din tine, din viata ta.

    RăspundețiȘtergere
  28. Oricat de aranjate ar fi ,tot buruieni raman.In scimb accept plantele medicinala sau mirodeniile... vietii:)

    RăspundețiȘtergere
  29. n-am jignit. si n-am citit nici blogul. doar comentariile de la postul asta. cat despre "ce simtim noi", asta suna mai mult a expresie de femeie. sigur esti barbat? :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Si atunci cand plantele medicinale sau mirodeniile lipsesc Angi? Gasesti o modalidate de a supravietui...creezi din buruieni un ikebana ;)

    RăspundețiȘtergere
  31. Suport orice test Irina... :) Ai curaj sa incerci?

    RăspundețiȘtergere
  32. patetic. ironii pe internet. si cand te gandesti ca toti suntem aici din acelasi motiv. :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Incerc sa traiesc fara "buruieni",iar pentru ikebana imi adun "flori"dragi mie.

    RăspundețiȘtergere
  34. wellcome Irina...am sa-ti dedic o postare la care ma gandesc de mult. Pana atunci familiarizeaza-te cu ceea ce sunt...

    RăspundețiȘtergere
  35. Din ce citesc pe blogul tau Angi, tu chiar ai niste flori frumoase. Ai toate motivele sa traiesti fericita.

    RăspundețiȘtergere
  36. Mă gândeam... are aşa mare importanţă dacă Andrei e Andrei, sau e Andreea?
    Şi dacă ar fi Andreea, felul în care scrie îşi pierde savoare? Sentimentele "ei" au altă valoare, sau cum?

    Păşim grotesc prin această lume a neîncrederii. Iar lupii se lamentează, indignaţi de atacul oilor. Aproape c-am zâmbit pe dinăuntru.

    RăspundețiȘtergere
  37. ...ma gandesc la cum sa scap de cuvinte.

    iar, cum arata andrei? andrei arata. :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Eu am fost colega de an cu Andrei. E barbat. Unul ca el mai rar. Sensibilitatea il face sa fie si mai barbat. Andrei, lasa-ma sa povestesc despre tine!

    RăspundețiȘtergere
  39. Multumesc Curly, suna intr-un fel cand vine de la tine.

    RăspundețiȘtergere
  40. dupa ce am citit cateva posturi, pot spune ca andrei e special

    RăspundețiȘtergere
  41. Cine e andrei? nu l-am vazut fata-n fata dar stiu sigur ca miroase a pur si e un om frumos,frumos.Pot sa garantez asta.

    RăspundețiȘtergere