joi, 1 aprilie 2010

myspace




POST BY MARIO


.


Bai Andrei, eu o data pe saptamana am voie la calculator. Aici e puscarie frate! Aici nu mai esti om. Tot o data pe saptamana ma pot privi si in oglinda, cand trebuie sa ma barbieresc. Intelegi? Nici nu mai stiu cum arat, cine sunt. Am multe de spus si o voi face. Te rog pastreaza discretia despre restul chestiilor pe care ti le-am spus. Sa-mi zici mai exact ce vrei sa scriu pentru blogul tau. Uite, acum iti dau o poezie :

Pizde lasate, supraevaluate, rase, spalate, usor parfumate/
Te lasa pe spate prin mall-uri marcate, prin cluburi de noapte/
Holograme create, papusi colorate, nu crezi ca se poate/
Iti dai palme frate, le-ai dori de se poate/
Chiar si cand urcate in masini unicate/
Vand lejer fara acte fericirea in rate,/
Evaluand in karate caracter calitate./
Bauturi mentolate, apoi lacrimi desarte/
Tu nu stii dar se poate si nu-i foarte departe./
Deasta regret, fie zi fie noapte.

Cum e?

16 comentarii:

  1. Promomavarea culturii suburbane.Interesanta abordare tipule.Te-ai inspirat din parazitii ?

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place poezia pentru simplu fapt ca vorbeste despre adevarata realitate

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia uite că şi el are chestia cu vorbăreţii... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Schimbul de link... da, dar aştept să me citim reciproc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mi se pare destul de interesanta poezia asta...doar omul asta nu putea scrie despre floricele si ingerasi...am vizitat acum ceva timp penitenciarul de femei din judetul ph... am zacut dupa experienta asta...nu e asa usor.

    RăspundețiȘtergere
  6. e trista realitate.Dar omul asta are ceva de spus si cred ca trebuie ascultat

    RăspundețiȘtergere
  7. Te citesc keltoighost.Asa cum citesc toti cei 47 de scriitori de blog adaugati la persoane intereaste.Ma hranesc cu inocenta pe care o are Grenada asa cum simt fiecare traire adolescentina de care Dee sau curly o are. Imi plac parerile pe care inger fara aripi le are si descopar Crazy Bubble sau Sonya sau multe alte bloguri care imi ofera ineditul descoperiri orizonturilor interioare ale unor oameni speciali.Toti cei care sunt in lista mea si in special cei ce imi lasa comentarii ma au cititor.Chiar uneori sunt/sunteti muze pentru mine care imi oferiti inspiratie pentru postari maxime.

    RăspundețiȘtergere
  8. Postarea asta imbraca destul de interesant experienta pe care am avut-o cu "Eu cand vreau sa fluier, fluier"! Ciudata coincidenta :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Un Paste cel putin la fericit ca al meu sa ai! :) Exact cum mi-ai urat!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Respectand traditia, dau premiul mai departe, asa ca te astept la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragu meu, eu nu vad lista de de blogroll...

    RăspundețiȘtergere