sâmbătă, 10 aprilie 2010

Marele premiu


Cutuma trebuie respectata. Ma simt ca un elev apretat in prima zi de scoala care trebuie sa faca ceva cu un buchet de flori si cu propria-i invatatoare. Si cu toate astea trebuie sa o fac.
Am primit drept premiu aceasta floare. Multumesc pentru ea unor fiinte remercabile prin ceea ce scriu: http://nimic-scurt.blogspot.com/ o fiinta sensibila care tocmai a implinit o varsta minunata, http://crying-butterfly.blogspot.com/, care imi aminteste un citat a lui Lucian Blaga:,,Tanarul rade, jocul si intelepciunea mea este iubirea" , http://iubescapsunile.blogspot.com/ o juna inteligenta care e fascinata de viata pe care o descopera treptat si o face fantastic.
Cutuma spune mai departe sa spun ce imi place sa fac. Imi place sa scriu, sa citesc, sa fiu liber. Si mai imi place sa citesc comentariile voastre. Cea mai mare bucurie pe care mi-o poate face un cititor este sa-mi lase un comentariu. Oricat de critic ar fi sau de apreciativ, oricat de neinsemnat sau de memorabil, comentariul tau, pentru mine inseamna un efort pe care TU l-ai facut pentru a-mi transmite ceva.
Ar trebuie sa dau premiul mai departe. Si am sa o fac. Dar il mai tin putin ca sa va spun ca prima pesoana virtuala, prima bloggerita care a postat un comentariu pe blogul meu este http://aer-irosit.blogspot.com/ , Romina, un om intre oameni asa cum se autodefineste. Baietii rai nu uita niciodata.
Sa fie mai departe pentru : Romina, http://happyendstory.blogspot.com/ ,
http://iulia-diana-mihai.blogspot.com/ la care am o restanta si nu am uitat ca trebuie sa imi creez o lista de bloguri,frumoasei http://curly-raluca.blogspot.com/,
,http://the-bitter-moon.blogspot.com/, care sigur nu are pacate.Nu intamplator la final daruiesc http://natasarostova.blogspot.com/.
Sunt numai ultimele persoane care au postat comentarii pe blogul meu, pe care le citesc cu placere si carora le multumesc.
Continuam impreuna: Am o teorie pentru postul urmator despre Homer si a lui Elena din Troia.

30 de comentarii:

  1. Heeei, ai daruit unei liste mult prea mari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!Eu nu merit acest premiu dar oricum iti multumesc.Am descoperit niste fete-femei care scriu minunat si ele merita cu prisosinta premiul tau.Eu nu stiu sa pun cuvintele asa frumos in pagina ,iar daca as prinde putin curaj nu stiu daca cineva ar fi la fel de fascinat cum sant eu de scrierile voastre.Ma multumesc sa le citesc pe ale altora inclusiv al tau.Sant postari la care am plans sau am admirat oamenii din voi aceia care m-ati impresionat .Poate odata o sa-ti spun si tie cine sant ei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc, Andrei!
    Faptul că îmi oferi acest premiu mă impresionează şi mă onorează, deopotrivă!
    Totuşi, am să supralicitez puţin şi am să mărturisesc că cel mai important premiu pe care mi l-a putea acorda mie, ca cititoare a ta, ar fi să te percep mai puţin trist decât acum. Fiindcă, dincolo de toată tevatura asta cu blogurile, tu îmi pari teribil de trist. Şi mi-ar plăcea nespus să te simt dacă nu mai vesel - cum ar fi ideal, măcar ceva mai detaşat de toate aceste mai mari sau mai mici mizerii existenţiale.
    Sunt prea pretenţioasă?

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pt floare si eu ti-am oferit un premiu zilele trecute pe blogul meu:)

    RăspundețiȘtergere
  5. ma intreb daca meritam sa ne aflam in lista ta!
    iti multumim, amandoi!
    copil cu tatic

    RăspundețiȘtergere
  6. Sonya, scuze.Sunt de o saptamana la Bruxelles intr-un proiect foarte solicitant. Am citit postul tau dar nu am reusit sa-mi recunosc numele in lista.Poti sa-mi ierti asta?

    RăspundețiȘtergere
  7. happyendstory, de dragul tau...am sa incerc ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. orestia, Virtualkid, prietenii mei sunt cei mai merituosi oameni din lume. Nu-mi pasa de milioane de scriitori ciudati.Imi pasa de cei care imi sunt prieteni si pe care eu ii citesc ca pe o hrana spirituala.

    RăspundețiȘtergere
  9. am luat si eu in primire premiul tau astazi... am fost surprinsa un pic, intr-un mod bun :)
    Multumesc pentru floricica :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti importanta pentru mine Curly, am facut asta din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc si eu frumos pentru premiu! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Il meriti Catalina. Esti o fiinta speciala. Si nu o spun din amabilitate. Din penita ta reiese o experienta considerabila in presa. Gresesc? Intro zi vei intelege mai multe.

    RăspundețiȘtergere
  13. hey...multumesc.
    si ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
  14. Andrei@: parca a tresarit ceva...

    RăspundețiȘtergere
  15. Andrei, din orice motiv ai spune-o, tot bine suna :) Experienta in presa da, dar nu stiu cat de considerabila, ma feresc sa fac asemenea aprecieri la adresa-mi. Dar sunt incantata de ale tale, firesc. Multumesc. Raman in suspans cu privire la ziua in care voi intelege mai multe...

    RăspundețiȘtergere
  16. chiar ca parca a tresarit ceva...si ce e cu blogul meu?

    RăspundețiȘtergere
  17. Orice comentariu postat aici in numele meu.dar fara insigna blogger reprezentata de un B sau de fotografia de profil sa fie tratat ca si un fals. Mai exista si oameni invidiosi pe ceea ce suntem care incerarca sa ne faca rau postand comentarii in numele meu, folosind optiunea de a scrie orice nume si orice adresa, optiune pe care blogger o ofera in momentul in care dorim sa postam comentarii. Zupercomentariile mele vor fi intodeauna insotite de dovada autenticitatii.

    RăspundețiȘtergere
  18. sigur!! nicio problema, fiecare are pe cap tonele de mici probleme, si proiecte care trebe rezolvate....:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow nu ma asteptam :)
    Merci.

    Si blog`ul tau e unul din preferatele mele. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ah,si apropo de citatul lui Lucian Blaga,chiar azi a trebuit sa comentez poezia "Trei fete" la scoala ;;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Tin pumnii pentru la scoala...Sper ca a iesit bine!

    RăspundețiȘtergere
  22. Whoa (O.O)
    Am fost placut surprinsa sa ma gasesc printre premiati.
    Danke! (^.^)

    RăspundețiȘtergere
  23. Crazy Bubble ,si fara acest premiu tu tot o premianta ai fi fost.Iar premiul cel mare ar fi fost altul.
    Monica Olteanu, multumesc,sunt importante cand vin de la tine. Te mai astept cu detalii la fel de interesante.

    RăspundețiȘtergere