luni, 26 aprilie 2010

Fum


Mi-as dori ca starea asta de relaxare sa dureze la nesfarsit.Ne rasfatam goi in patul urias, in lumina difuza si muzica buna. Nu exist, nu respir, nu gandesc.Simt...Si-mi place ce simt. O simt desupra mea, ma simt cuprins intre finetea picioarelor ei si simt sarutari lenese si tandre. O redescopar in atingeri. O vizualizez in intunericul cunoasterii mele. Ca un orb ce ,,vede” cu varfurile degetelor ii redescopar frumusetea care urmeaza sa mi se daruiasca. Plimb mainile de-a lungul formelor ei incet, si delicat cu atingeri usoare iar uneori deloc.Simt numai puful micut pe ca il descopar in zona gatului ei sensibil, dupa ce parul i-l dau incet deoparte. Simt cum la fiecare atingere pielea ei se infioara de placere si vibreaza pana in adancul existentei sale. Iar vibratia aceasta a trupului ei rezoneaza cu mine, cu trupul meu in fiecare celula a mea. Misc mainile incet pe spatele ei de jos de la fund si pana la ceafa, apoi cobor pe langa umeri, dedesuptul bratelor, pe sani, simt soldurile si pantecul ei pulsand de nerabdare. E umeda si aluneca usor, inobservabil peste erectia mea dornica de penetrare.
Dar vreau ca starea asta de relaxare sa dureze la nesfarsit. Nu exist nu respir nu gandesc. Doar manile mele compun un tablou al fiintei pe care o ating cu atingeri delicate iar ea rezoneaza ca un instrument, deasupra mea, in bratele mele. De-ar fi o harpa urechile mele ar auzi melodia iubirii. Dar este femeia ce ma doreste atat de tare incat melodia asta ce nu se scrie pe note se-aude cantand in sufletul meu. Ii urmaresc forma feselor si cobor pe piciarele tremurande si simt cum sani ei ma preseaza cu sfarcurile intarite de placere si de dorinta. Ii sarut usor gatul si limba mea ii simte gustul dulce, usor sarat, iar pulsul i-l simt puternic in vene. Plutesc deasupra existente mele si simt cum sufletele noastre se impreuneaza cu divinitatea.
Ne rasfatam goi in universul urias, in lumina difuza a stelelor si muzica buna a astrelor. Nu exist, nu respir, nu gandesc.Simt...Si-mi place ce simt.

52 de comentarii:

  1. eu nu mai simt toate astea, trebuie sa inchid ochii si sa-mi amintesc de ele...doar asa mai simt. si imi revin in minte toate acele clipe de iubire si tresar apoi imi spun sa incetez sa mai imi amintesc...inca ii simt atingerea pe pielea mea, oare cand voi putea sa-l uit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos! Noroc ca am o imagiantie bogata si ca tu scri asa de explicit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat...astea sunt senzatii,nu ce scriu eu:)

    RăspundețiȘtergere
  4. anelise, alesul tau nu a aparut inca. Falsul ce te-a facut sa suferi trebuie uitat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Grenada, eu continui sa cred ca tu scrii foarte detaliat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Raluk,insa sunt numai niste cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  7. Uita-te la "Frumoasa si Bestia",ti-am lasat un zupercomentariu:>

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce nu faci ceva pentru a trasforma cuvintele astea in fapte?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Grenada cu Căpşuni
    mie sau lui Andrei?

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru zupercomentariu,Grenada cu Capsuni.Le citesc pe toate.Inca mai primesc comentarii pe postari si din 2008. Si pe acelea le citesc.Foarte profund mod de a gandi, imi place.Si-mi mai place sa fiu prieten virtual cu oameni ca tine...

    RăspundețiȘtergere
  11. Mara...sa ne delimitam de cotidian...Ceea ce incer eu aici este o alta forma de poezie. Poezia nu este o insiruire de rime. Este o stare de spirit,o forma de viata. Poezia asta incerc eu sa o surprind aici...Intelegi?

    RăspundețiȘtergere
  12. După ce ne-am bătut cu Bestia, care ne-a aruncat în stradă fără milă, cu toate visele noastre (a se înţelege că folosesc pluralul senioral. "Noi", happyend story...), ce facem??!!
    Ţţţţţ!

    RăspundețiȘtergere
  13. ,,Noi" ne impreunam in divinitate...sau numai in virtual...sau...incercam sa razbatem in viata reala...

    RăspundețiȘtergere
  14. "Voi"!, că noi zâmbim, ridicăm din umeri, facem stânga-mprejur (sau dreapta, că mereu le-ncurc!) şi revenim pe blogul "vostru" după ce depăşeşti momentul erotic, alminteri frumos, n-avem ni'ica de obiectat, dar nepotrivit pentru starea "noastră" marcată încă de cicatricile căpătate în bestiarium. Nu, nu ne mai trebuie!
    Iar sus, iar jos, iar plăcut apoi dureros...neah! M-am dat prea des şi prea mult în montagne russe, ca să mai vreau. Şi, apoi, cu atâta greaţă existenţială, e riscant.

    RăspundețiȘtergere
  15. happyendstory, este la fel ca in viata.Iar tu cu atat mai mult trebuie sa incerci sa nu ramai in aceeasi stare permanent. Cum spun romanii? Una calda, una rece...

    RăspundețiȘtergere
  16. Si mie,Andrei! Paote intr-o zi nu o sa mai fim doar prieteni virtuali

    RăspundețiȘtergere
  17. De parcă s-ar putea pune un egal între ele!

    Te rog, hai să nu derapăm într-un astfel de discurs. Pentru mine e neconvingător, tocmai pentru că am experimentat atâtea variante de stări că aş putea accepta cu uşurinţă multe. Dar ceea ce am trăit în ultima vreme este inacceptabil, chiar şi pentru o fire tolerantă, aşa cum e a mea. La mine nu a fost cald şi rece în sensul firesc, ci cu totul altceva.
    Gata, tac, că nu vreau să-ţi umbresc momentul frumos pe care ţi l-ai imaginat. Trăieşte-l în toată plinătatea lui, eu o şterg fiindcă-s din "altă poveste".
    O după-amiază frumoasă, doamnelor şi domnilor!

    RăspundețiȘtergere
  18. happyendstory,esti din povestea noastra.Doar ca acest episod iti este ostil... astept parerea ta in urmatorul episod.Si, crede-ma, nu inteleg ce e cu,, fericirea mormântală cu care te-ai pricopsit în ultima vreme." Ce e de fapt? Ce s-a intamplat?

    RăspundețiȘtergere
  19. Noi ne construi viitorul Grenada cu Capsuni. Noi decidem.

    RăspundețiȘtergere
  20. Offf, Andrei!
    Episoade ostile am tot depăşit şi m-am descurcat rezonabil. E vorba de o poveste complicată în care mi s-a încălcat liberul arbitru. E suficient să ştii atât, mai mult nu pot şi nici nu doresc să spun.
    Mi-e imposibil să trec de "episod".
    Sau, poate, voi ieşi din această stare atunci când voi avea certitudinea că cel care a manevrat lucrurile în felul respectiv, a fost oprit să mai facă asta şi altor persoane. Observi, nu cer pedeapsă ci doar să fie împiedicat să aplice tratamentul şi altor femei.
    Supravieţuirea mea nu-i vreo victorie, e un jalnic mesaj şi un strigăt spre cei care privesc nepăsători. Acest gen de evenimente trebuiesc oprite!
    Dar, cui îi pasă?

    RăspundețiȘtergere
  21. Când facem o prostie pentru că aşa am ales noi, atunci e mai uşor de depăşit, Andrei! Există căi pentru a trece de astfel de stări. Îndreptăm lucrurile, cerem iertare, regretăm, încetăm să mai greşim, învăţăm!
    Alteori...dar, ajunge! Şi aşa am spus mai mult decât e cazul.

    RăspundețiȘtergere
  22. Au descris atat de frumos acel moment de daruire totala si de iubire...ca mai mult de atat nu se poate spune!

    RăspundețiȘtergere
  23. Am inteles happyendstory. Sunt lucruri numai ale tale. Tot ce vreau sa stii este ca sunt alturi de tine. Si nu ezita sa apelezi la mine ca la un prieten cand crezi ca este nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  24. Multumesc Balaurita...mai mult de atat se poate doar face..:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Mulţumesc, Andrei. Îţi sunt recunoscătoare.
    Dacă vreodată o să fiu realmente în corzi, o să îndrăznesc să-ţi cer un umăr pe care să mă smiorcăi oleacă. Doar câteva clipe.
    (Ce sentiment! Am uitat cum e să plângi pe umărul unui bărbat.:D)
    Mi se mai întâmplă să fac asta. Adică să fiu la pământ de-a binelea. Rar, ce e drept, dar...
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  26. PS. E vorba de "umar" in sens simbolic. Nu-ţi imagina că o să-mi curgă nasul, la propriu, pe bluza, cămaşa, tricoul, sacoul tău!
    Vai, ce jenant! Ce ţi-e şi cu metaforele astea!

    :))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  27. Îmi este pur şi simplu frică să mai am parte de sentimentele , trăirile astea..pentru ca m-am săturat de fiecare dată când îl revăd , să mi se înmoaie picioarele ,inima să mi-o ia razna şi să ajung să-mi doresc să ajung cât mai repede acasă doar ca să mă calmez ,de cele mai multe ori plângând .. şi toate astea în timpce EL nu mai dă doi bani pe mine sau pe ceea ce a fost !!

    Degeaba încerc sa mă conving că, reacţiile mele nu au niciun sens , că nu mai merită ,pentru ca pur şi simplu nu pot să-l dau la o parte aşa de uşor ,chiar dacă a trecut destul de mult timp..

    Mă afectează să văd pe stradă cupluri ,pentru că pur şi simplu ,când trec pe lângă unul îmi lascapul în jos şi încep să mă scufund într-o stare pe care nu pot să o definesc.

    Urăsc să fiu singură - lucrul ăsta îmi face din ce în ce mai rău în ultima vreme - , dar mi-e frică de un nou început..

    RăspundețiȘtergere
  28. M-au trecut toti fiorii cand ti-am citit opera si am zambit larg in fata monitorului. Cand ajungi la final tot ce iti ramane sunt amintirile; emotiile frumoase nimeni nu ti le poate lua si chiar daca valurile spala nisipul, nimeni nu-ti poate spune ca talpile tale nu l-au mangaiat si atat iti va ramane... Si genul asta de trairi dainuiesc pentru eternitate in inima ta si in asa fel stii ca starea aceea de realxare va dura la nesfarsit acolo, nimeni nu poate schimba asta. Ma impiedic in propriile mele cuvinte si ma rastorn, ideea e ca ceea ce scrii e foarte expresiv si delicat, foarte concentrat in emotii, dupa cateva randuri am ajuns sa te apreciez foarte mult ca scriitor, sper sa-ti fie recunoscut talentul cu adevarat si multumesc ca mi-ai facut ziua mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  29. Mandy's, esti inca la inceputul vietii. Alesul nu a aprut si numai pentru ca inca nu este momentul. lumea se imparte in doua: tu si ceilalti. Nu te mai consuma pentru cine nu maerita, alesul va veni si te va gasi trista.

    RăspundețiȘtergere
  30. Flavia-Andra , esti un suflet sincer care nu se ascunde sa traiasca fiecare clipa indiferent de natura ei. Din afara pari o fata care sufera. In realitate tu te bucuri de viata chiar si cand ea iti produce suferinta.

    RăspundețiȘtergere
  31. incredibil de frumoasa postarea :)
    imi place mult de tot stilul tau de a povesti...
    stiam eu ca nu m-am insealat acu 2 ani cand ti-am gasit blogul intamplator :)

    ramasesem in urma cu posturile din luna asta.
    as fi vrut sa comentez la toate, dar sunt posturi care nu necesita niciun fel de comentariu.
    bravo!
    te-am adaugat in blogroll :P ( am si eu cativa cititori, putini da buni :) )

    RăspundețiȘtergere
  32. Multumesc Andreea, si mie imi place mult cum scrii. Te mai astept cu comentarii si te urmaresc in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  33. multumesc frumos. mie mi se pare ca scriu prostii... ca tot ca am simtit pana acu sunt numai prostii in comparatie cu ce am gasit aici pe blog.

    promit ca o sa comentez mereu :)
    o zi buna :)

    RăspundețiȘtergere
  34. ce s-a intamlat de nu a mai mers blogul tau? eram ingrijorat ca eu citeam orice postare si la un momentdat ai disparut... l-ai inchis tu sau se mai intampla sa faca altii glume proaste...eu ma bucur ca te-ai intors si multa bafta la noi postari

    RăspundețiȘtergere
  35. blogul tau a fost in revizie...sau doar vroiai sa ni se faca dor....?

    RăspundețiȘtergere
  36. Poezia ta e fara versuri scrise.Cred ca oamenii ar trebui sa inceteze sa mai considere ca poezia trebuia sa aiba versuri,strofe,etc.
    Poezia e pe langa multe altele sufletul ce ti-l pui in degete atunci cand tastezi.Caci am evoluat,inainte era in penita pus.
    Scuza-ma de abatare,imi place poezia ta.E reala,poate prea reala si asta unora le provoaca durere.Si asta e bine.Caci transmite.Si durerea e sentimentul cel mai greu de transmis.

    RăspundețiȘtergere
  37. "Nu exist, nu respir, nu gandesc.Simt...Si-mi place ce simt."-interesant aici

    RăspundețiȘtergere
  38. Inteligent Henry Louis Mencken!In randul animalelor...

    RăspundețiȘtergere
  39. mi-e dor si e tot ce am de zis...

    RăspundețiȘtergere
  40. Ai scris frumos:).Cuvinte bine alese.

    RăspundețiȘtergere
  41. ai scris frumos....simti frumos...vibrezi adevarat...si...cel mai importanat...acea''ea''vibreaza o data cu tine...in tine...
    apoi...urmeaza cuvintele...:)

    RăspundețiȘtergere