miercuri, 14 aprilie 2010

Ele



Intr-un tarziu ne intalnim. Toate cuvinte au fost pana atunci. Ii cuprind mana stanga intre mainile mele si o simt. E calda si delicata. Ii deschid palma cu grija si ii asez un sarut acolo, pe linia vietii. Ii inchid apoi palma cu grija si o strang incet. Ii tin pumnul inchis si o privesc in ochi. Imi doresc sa aseze acea sarutare la inima. Sau poate nu chiar, ci pe unul din sanii ei pe care ii vad sau numai mi-i imaginez pulsand sub emotia momentului. Ea insa il pierde printre ganduri.

Secunda magica s-a pierdut. Vor veni alte secunde. Si poate una dintre ele va fi secunda mea...

10 comentarii:

  1. Femeia moderna Andrei a uitat sa aprecieze un cavaler de moda veche.

    RăspundețiȘtergere
  2. Alta secunda adica alta femei? Sau ii mai dai o sansa fitoasei?

    RăspundețiȘtergere
  3. sau poate frica de a nu risipi acel sarut ii acapareaza gandurile si tonul grav al vocii rosteste cuvinte care nu ii apartin...

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa interpretare Curly .Feminina...

    Mario, fii mai relaxat.O secunda inseamna numai o secunda si atat.

    Mara, nici nu trebuie sa aprecieze femeia moderna un cavaler.Eu cred ca e mai bine asa. Diamantele sunt numai pentru cunoscatori.

    RăspundețiȘtergere
  5. uneori oamenii fac nishte gesturi care le complica si mai mult viata....asa suntem noi oamenii ne complicam singuri viata si nu suntem capabili sa apreciam lucrurile simple si de valoare

    RăspundețiȘtergere
  6. Continutul cutiei Pandorei ne orbeste Sonya.

    RăspundețiȘtergere
  7. Faţă de această postare am un sentiment nedefinibil. Îmi place şi mă întristează. Mă transformă într-un diapazon al nostalgiei pe care o cuprinde.
    Şi pentru că îmi tot sună în minte comentariul tău de la postul meu, mă tem. Nu ştiu exact de ce sau cine, dar acest melanj de trăiri mă apasă îngrozitor. Iar obrajii îmi ard ca de-o mare ruşine. Nu pricep foarte bine ce se întâmplă şi - s-ar putea să nici n-aibă vreo legătură directă cu postarea ta, dar emoţiile acestea m-au cotropit după ce am citit.

    RăspundețiȘtergere
  8. stii,se spune ca poti cunoaste un om cu adevarat in primele 7 secunde cand il vezi...restul de 6 secunde ale tale unde sunt andrei?

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc de comentariu BlueIris. Emotiile sunt cele care ne creeaza amintiri.Ori ce e viata alceva decat o acumulare nevoluntara de amintiri pentru eternitate.

    RăspundețiȘtergere