joi, 8 aprilie 2010

Bingo

POST BY MARIO


.E in sfarsit cald. Sunt singur in dormitor iar asta mi se intampla rar. Patul asta din fier de armata e tot ce imi doresc acum cand caldura soarelui ma moleseste si ma face sa ma intind ca un tigru. Singele imi inunda tot corpul in starea asta de mascul lenevind si simt cum in pantaloni strimti o erectie de zile mari incearca sa isi gaseasca locul. Gandul imi zboara la femeia de care cred ca am inceput sa ma indragostesc fara sa o cunosc. O visez goala, mirosind curat, ingenuchind langa patul meu si incepand sa ma sarute. Ii simt buzele pline cum imi acopera gura si fierbinteala lor cobrand si sarutandu-mi gatul apoi pieptul muncit si transpirat de acum de dorinta si de caldura. Pe abdomen simt sanii ei pe langa care trec cu mana pe care o indes in pantaloni, acolo unde imi gasesc pula pulsand de dorinta. Nu toate erectile sunt la fel , iar asta este una tare si mare iar eu o strang puternic in mana. Ma trezesc din visare si asta ma sperie pentru ca as infige falsul asta de necontrolat in femeia care acum a disparut fara urma. Il frec usor, cu miscari ferme, inchid ochii iar ea apare din nou. Ma saruta patimas pe abdomend pe inchietura piciorului iar repiratia ei fierbinte imi invaluie toti centrii nervosi. Imi linge usor un testicul apoi se pregateste sa ia in gura bucata erecta din mine care acum concentreaza toate simturile mele la un loc. Dechide gura usor iar timpul incepe sa aibe alte valente, pentru ca trece foarte incet si simt fiecare bataie de aripi a fluturilor-ochi, fumos colorati care clipesc un pic apoi inchid ochii ei pentru a-si concentra alte simturi in imbinarea carnala. Simt respiratia cum sulfa fierbinte in capatul falusului meu care explodeaza de nerabdare sa simta sum este rapit intre buzele dulci iar apoi introdus adanc in gura fierbinte care mai devreme soptea cuvinte cu subanteles. Simt, da simt cum alunec in gura ei,si intru adanc pana in gat apoi intru pe esofag pana in stomac, simt ca toata este patrunsa ca si cum nu as mai avea-o ca si cum ar fi rapita acolo de unde imi transmite impulsul placerii. In timpul asta o raza de soare se joaca pe chipul meu transpirat de visare iar eu ma opresc din incordarea in care tot trupul meu a intrat in timp ce cu mana dreapta imi frecam in sus si-n jos pula tremurand la fiecare puls pe care inima il arunca in jocul placerii. Ma opresc o secunda si gandesc: Sa continui ?

9 comentarii:

  1. BAAAI ANDREI ASTA E TEXTUL MEU FRATE ? DACA ESTI ,,BAIAT RAU'' CUM TE DAI LASI TEXTUL ASA CUM L-AI PRIMIT. SA FIE DUR, SA FIE ASA CUM SIMT EU AICI IN PARNAIE. ASTA E INCEPUTUL, PE URMATOARELE NICI NU LE MAI POSTEZI DACA TE FERESTI SA PUI CUVINTE TARI LA TINE PE BLOG. TI-E FRICA DE BULANGII AIA CARE S-AU LUAT DE TINE PE 100? SAU CE ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuper! Da Andrei, suficient de comprehensibil. Latura ta feminina este foarte dezvoltata. Ea este cea care creeaza chestii muieresti puse la genul masculin. Am citit mii de texte cu gagici care scriu despre asteptarea erotica a iubitului, dar text din perspectiva unui barbat pana acum nu. Sigur nu esti o femeie suficient de isteata incat sa scrii din perspectiva unui barbat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu credeam a exista si barbati sensibilosi sa observe atatea chestii la o femeie....:D
    Felicitari! si, scrie mai des.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Penitenţa nr.2.
    Asta e chiar "penitenţă", fiindcă ce să ai de comentat referitor la experienţa erotică a cuiva?! Habar-n-am!
    Sunt senzaţiile lui, felul în care le exprimă el, trăiri intime faţă de care e inutil să exprimi vreo părere. Iar dpdv strict literar, nefiind eu vreun critic de specialitate, e şi mai greu să comentez.
    Dpdv moral, nu mă consider îndreptăţită să limitez dreptul de exprimare al cuiva, deşi poate că postarea ar trebui să fie accesibilă exclusiv adulţilor. Dar, nici aici nu-s investită cu vreo putere.
    Dpdv strict personal sunt imună la astfel de stimuli. Dacă iubesc, atunci poate să mă excite şi felul în care iubitul meu îşi suflă nasul. Dacă nu iubesc, pot să văd pe Făt-Frumos cu paloşul gros în cele mai erotice ipostaze, că mi-e indiferent. Cum bine ai spus (sau a spus Mario) totul se reduce la o bucată de carne. Ar putea fi la fel de bine muşchiul de vită din frigider.
    Aşa că, mai mult de atât nu ştiu ce să zic.
    Ah, ba da, ştiu!
    Îi doresc personajului tău să fie cât mai curând în situaţia de a-si trăi fantezia împreună cu femeia iubită.

    RăspundețiȘtergere
  5. In mod cert acest blog este creatia unei echipe . Un singur om nu poate avea atatea valente literale. Din perspectiva mea rezultatul este o capodopera. Continuati sa scrieti dragilor, o faceti exceptional!

    RăspundețiȘtergere
  6. Genial.ipul asta e genial.Oare cum arata mario?

    RăspundețiȘtergere
  7. ai reusit sa transformi postul lui mario ,care exprima probabil vulgar, nevoile fizice ale unui om frustrat de detentie si lipsuri in... trairile unui barbat singur!

    RăspundețiȘtergere