vineri, 23 aprilie 2010

Alter ego


Imi este dor de o plimbare in parc impreuna cu tine. Sa simt primavara in suflet, sa pot sa o respir. Sa radem ca doi copii la glume inocente, sa redescoperim natura cu flori si verdeata, cu pasari si sunete placute, cu tot ce e ea.
Sau sa ma duci in parcul in care n-am fost niciodata .In parcul ciudat in care tu ai zeci de amintiri. Sa imi arati banca pe care ai trait primul sarut si pe cea pe care ai plans ultima data. Sa dam mancare la pasari si sa le punem nume. Sa alegem doua vrabii ce se iubesc sa fim noi, iar doua ce se cearta pe-o coaja sa fie doua vedete din showbiz , iar asta sa ne amuze.
Sa alergam si sa te prind in brate. Sa enervam pensionarii ce joaca sah cu sugestii de mutari idioate.
Sa ma catar in copac si de acolo sa strig ca te iubesc. Oamenii sa intoarca privirea spre noi iar tu sa rosesti.
Sa privesc cerul si sa simt ca-i pot tine piept atata timp cat te am pe tine de mana.
Sa mergem in echilibru pe linii imaginare, iar cei ce-au iubit vreodata sa ne invidieze iar cei care nu sa ne creada nebuni. Sa visam cu ochii deschisi si sa radem cu pofta. De asta mi-e dor si as vrea sa o fac impreuna cu tine. Ce spui ?

31 de comentarii:

  1. Scuze pentru decalare. Frumoasa si bestia va fi urmatoarea postare. NU este inca gata. Nu o simt.Dar intr-o zi doua o voi termina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim spunea...
    Doi bloggeri vorbeau pe messenger: -Bai, au inflorit copacii.
    -Pe bune? Da-mi un linck sa vad si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Andrei sunt admin-ul site-ului www.viugrai.info am vazut ca vrei sa devi autor lasami te rog adresa ta de mail pe site-ul www.viugrai.info sa iti pot trimite datele de loghin

    RăspundețiȘtergere
  4. imi este dor de sentimentul asta de iubire

    RăspundețiȘtergere
  5. Grenada cu Capsuni, tocmai asta imi lipseste ce mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Anelise, citeam un poet contemporan anonim care avea un vers misto. spunea el: mi-e dor de-o noapte nebuna/ cu luna plina si bere bruna/ mi-a placut !

    RăspundețiȘtergere
  7. mi'e dor si mie...si de cele mai multe ori doare..

    RăspundețiȘtergere
  8. Vezi că şi tu ai vise frumoase?! Să nu te mai plângi. Şi eu ar trebui să te invidiez pe tine. Dar nu, ar fi păcat. E frumos ce scrii şi mă bucur să te citesc.

    Iubirile din vis...complete, sublime! Doar acolo le croim aşa cum ne dorim, aşa cum ne-ar împlini, pe fiecare. În contrast cu ele, realitatea e lipsită de culoare şi atât de tristă!

    Am scris şi eu episodul 2 al visului meu.
    Din fericire, mai am materie primă din întâmplarea onirică de acum două zile. O împărtăşesc cu parcimonie, fără să risipesc o fărîmă din ea. În momentele de respiro, inchid ochii şi mă hrănesc cu senzaţiile acelea. Trebuie să-mi ajungă încă multă vreme.
    Da, sunt tare zgârcită când vine vorba de visele mele...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiu Fluturash, nu intodeauna lucrurile sunt ceea ce par.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai dreptate happyendstory,tu m-ai provocat sa visez. Iti multumesc pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos scris. Imi place sa vad ca mai exista si alti oameni care militeaza pentru sentimentele reale,adevarate. Asta e esenta vietii sa iubesti si sa te simti mereu ca un adoloescent:)

    RăspundețiȘtergere
  12. N-am niciun merit, Andrei.
    Fiecare om are în interiorul lui lucruri minunate pe care, de cele mai multe ori, se teme sau se jenază să le exprime. Pentru că asta e lumea în care trăim. O lume care sancţionează fără preget orice e sensibil, simplu şi frumos. Aşa cum vedem cu toţii, conaţionalii se bucură mai mult de stirile de la ora 5 decât de povesti ca ale noastre.
    Mi-ar plăcea să putem înfiinţa Fundaţia Creatorilor de Vise. Oricine e trist şi răvăşit de greutăţile vieţii, să primească gratis un vis frumos ca o sămânţă pe care s-o sădească în el şi s-o crească cu grijă. Până ce visul devine realitate.
    N-ar fi bine să putem face asta? Decât să-şi îmbuibe mintea cu griji sau cu imagini orpilante despre violenţe, crime, sărăcie şi boli, mai bine să crească în ei un vis limpede şi jucăuş, ca o poveste din copilărie.
    Mda, probabil că aberez.

    RăspundețiȘtergere
  13. ai dreptate Andrei..dar doare atat de tare cand iti dai seama cu adevarat de chestia asta

    RăspundețiȘtergere
  14. e o poza foarte bine transpusa in cuvinte si in acelasi timp o "provocare" cu miros de inceput.

    RăspundețiȘtergere
  15. Misto ideea cu fundatia. O voi tine minte.

    RăspundețiȘtergere
  16. Merci Curly, sunt si eu curios ce va urma la fel ca si tine...

    RăspundețiȘtergere
  17. Mara, Cine inceteaza sa fie tanar inceteaza sa traiasca. C.Brancusi.

    RăspundețiȘtergere
  18. cat de simple si in acelasi cat de superbe sunt lucrurile de care iti este dor...iar grandoarea lor este data de acel el si ea...nu cred ca ei nu ii este dor

    RăspundețiȘtergere
  19. Bai mosule, daca tie iti este atat de dor, eu ce sa mai zic ma?

    RăspundețiȘtergere
  20. incearca sa te indragostesti de o necunoscuta..

    RăspundețiȘtergere
  21. Daca nu o cunosc cum sa ma indragostesc de ea Grenada ?

    RăspundețiȘtergere
  22. Vad ca doar femeiele comenteaza aici :) Sper sa nu se supere nimeni ca intru si eu ca GIGI in discutie ...
    Frumos e sentimentul de iubire si plutire ..cu flururasi in stomac ...dar e rar si e scurt...la un moment dat devine rutina , oboseala , frustrasre... e ca un pact cu diavolul....ai cateva clipe fericite in scumpul unei etenrnitati de chin.... asta e ...oameni suntem si Homo sum, humani nihil a me alienum puto

    RăspundețiȘtergere