miercuri, 31 martie 2010

Mario


Un post mai jos am gasit comentariul asta:

Mario spunea...
Salut Andrei, sunt Mario si-ti scriu din puscarie. Blogul tau ma face sa ma simt liber, iar voi cei de afara nu stiti ce inseamna libertatea . Te intreb: de ce nu alegi o tipa la intamplare si gata? Doar esti ,, liber'' sa o faci . De ce atata asteptare? De ce nu t bucuri de libertate?
30 MARTIE 2010, 09:47
Mi-a placut. Am discutat cu Mario pe facebook. Il invit sa-mi trimita texte pe care sa i le public aici. Mi-a spus ca o va face. Cred ca va fi interesant. Senzatii tari din puscarie. Scrise de un autentic-Mario !

9 comentarii:

  1. Deabia acum blogul tau ii ofera o libertate Andrei.Libertatea de expresie! Nu cred ca va iesi ceva, dar merita incercat. Sa vedem

    RăspundețiȘtergere
  2. vei oferi o frantura din realitate unui om care incearca sa o mai guste din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu te dezici deloc de ideea de baieti rai :)!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma gandesc de ceva timp sa iti cer id-ul de mess...ma gandesc sa-l si cer daca as vrea sa il primesc. asa ca ...daca vrei ...mi-l poti lasa pr blogul meu. :)
    p.s: nu-ti face impresia ca asta ar fi o tehnica de agatzat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt greu de gasit pe mess incearca pe facebook.Cat despre agatat...nu ma derajeaza, ba din contra :)
    Ce zici de Mario? Nu e maxim?

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-ar placea sa o fac cuun tip iesit din puscarie dupa multi ani.Sa simt in mine toata dorinta salbatica acumulata in el de atata timp. Mario are si o adresa de mess ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel mai devreme Mario va fi liber in doi ani Carolina. Mai are de acumulat ,,dorinta salbatica". Mai fa o vizita pe acest bog atunci, cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Unii nu stim sa apreciem libertatea si avantajele ei.. decat atunci cand ne este luata..

    RăspundețiȘtergere