sâmbătă, 13 martie 2010

Livescore !

Iubesc ideea de iubire.Vreau sa iubesc si sa uit. Cred ca suferinta vechii iubiri se vindeca cu o alta iubire. Sau poate doar sper. Cert este ca ma gandesc permanent la Ea si asta imi provoaca suferinta.
Mi-a placut un blog. Simt ca ma indragostesc de un blog. Sau poate doar imi caut un refugiu acolo. Nu rade idiotule, un blog! Pana la urma si eu sunt un blog cand ma aflu aici. In spatele acelui blog se afla o fiinta speciala. Nu am sa va spun cine este. Poate esti chiar tu cea care acum ma citesti, sau poate ai citit-o si tu si ti-a placut la fel de mult. Ghiceste !

18 comentarii:

  1. Sunt eu... si nu-ti spun cine sunt !

    RăspundețiȘtergere
  2. ..cine nu iubeste sa iubeasca?!?..

    ..nu stiu,eu nu cred ca o veche iubire sa uita cu una noua..eh,just an opinion!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca ai dreptate.Chiar m-am "vindecat"de o fosta iubire, traind una noua...
    Privind in urma, am zambit:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Iubirile neâmplinite nu se uită...
    şi nici nu pot fi înlocuite...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca depinde de la caz la caz
    nu vreau sa fiu aia care iti distruge iluziile (sa ii spunem asa) dar nu cred ca poti uita o veche iubiri prin intermediul unei noi iubiri...mai rar sunt cazurile in care da se poate, acum depinde si de tine, cat este de dispus sa te indragostesti din nou
    oricum bafta:*

    RăspundețiȘtergere
  6. e greu sa uiti...e greu sa gasesti persoana care te va face sa uiti, e greu sa ai putere sa o lasi pe acea persoana sa te faca sa uit, pentru ca..poate totul merge pentru ceva timp...iar dupa..nimic.

    oricum, bafta!
    dar...inca ceav... vei iubi pe altcineva dar cea pe care ai iubit`o candva mereu va fi acolo in inima ta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sper sa gasesti femeia care sa aduca la suprafata omul special din tine care se incapataneaza sa stea ascuns.

    RăspundețiȘtergere
  8. Poti sa faci ce vrei tu.
    Poti sa cauti pana mori.
    Pana la urma o sa vina EA la tine:)
    Nu,nu aceasta "Ea" despre care vb tu...ea cea care e a ta si mereu va fii.
    ai rabdare si grija:)

    RăspundețiȘtergere
  9. iti place doar blogul sau si cea care il scrie? adica o cunosti? ea banuieste? sau daca nu, vei face ceva sa afle sau speri sa-si dea ea seama?

    RăspundețiȘtergere
  10. Toate la vremea lor... de unde stiu eu ca despre ea este vorba ?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu ai de unde;esential este sa nu te straduiesti.Baietii rai primesc tot ce vor,nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. Esti o scumpa Grenada cu Capsuni. Istetimea ta promite. Ai grija de tine... oamenii destepti sunt cel mai usor de prostit.Gandeste-te!

    RăspundețiȘtergere
  13. mai bine actionezi, ce ai de pierdut? abia te lamuresti, poate o sa-i placa si ei, decat sa te gandesti fara rezultat. stii cum se zice: boala lunga moarte sigura

    RăspundețiȘtergere