marți, 16 februarie 2010

Postcuns !




Am incercat sa ma feresc de formula perimata: Nu am mai scris de mult pe blog .. revin cu anumite ganduri....bla, bla, bla. Cu toate astea orice revenire are nevoi de un inceput. Nu am mai scris pe acest blog din 2008.Am fost implicat in cateva proiecte complicate despre care refuz sa vorbesc. Acum sunt acasa in Romania in apartamentul meu de la etajul unu, cu timp si dispozitie de scris. Tot de atunci am pierdut si legatura si cu Ea , insa nu am uitat-o. Vom reveni frecvent la acest subiect. Acum muncesc intr-un proiect total diferit de tot ce a fost pana acum si asta ma incita. Nu voi raspunde niciodata la intrebarea: - care Andrei Ghiorghe ? sunt, asa ca renuntati la a pune intrebari prostesti. Initial am vrut sa construiesc un alt blog cu un nume inexpresiv tocmai pentru a scapa de aceasta problema.Apoi mi-am dat seama ca o parte din mine este aici si ca nu sunt pregatit pentru nici un fel de sinucidere virtuala. Sa scrii in anonimat iti ofera o anume libertate de expresie care expusa oficial te-ar condamna. Asadar sunt pentru fiecare ceea ce imaginatia ii da voie sa creada... e suficient ?

4 comentarii:

  1. Sunteti nebuni cu totii !

    RăspundețiȘtergere
  2. poti fii oricine, nu cred ca numele conteaza, oricum lumea asta e plina de nebuni, ce conteaza cum te cheama??/
    conteaza cum esti, ceea ce esti1

    RăspundețiȘtergere
  3. poti avea o identitate reala sau poti fi nimeni, ce alegi ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Oamenii in spatiul virtual sunt liberi sa fie cine vor.Nu intzeleg de unde atata indarjire sa-l faceti sa recunoasca cine este.Cu ce difera pentru tine daca este Andrei Gheorghe vedeta sau unul oarecare ?

    RăspundețiȘtergere