miercuri, 17 februarie 2010

Fluturi


Odata am stabilit o conventie, un juramant . In fiecare am pe 1 Martie la ora 3, sa ne-ntalnim pe podul de nuc din Cismigiu. Indiferent daca mai avem ceva in comun sau nu. Acolo ne-am cunoscut si… de dragul acelei zile am stabilit asta.In cei trei ani de relatie am fost impreuna acolo de fiecare data. De doi ani nu mai stiu nimic de ea si nici nu cred ca isi mai doreste sa ma vada. Cu toate astea inca o iubesc . Sunt intr-o mare dilema . Se apropie data de 1 Martie… Oare ea va veni ? Sa uit sau sa merg ?

6 comentarii:

  1. Si daca mergi ce crezi ca pierzi ? dca o iubesti in felul acesta mai dai o sansa realtiei voastre. Poate si ete iubeste !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ea citeste blogul asta ? Intrebarea este pentru noi sau pentru ea . Este cumva o forma de a o anunta ca te vei duce ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu. Ea sigur nu stie de existenta acestui blog . Nici pe cel oficial nu cred ca m-a vizitat vreodata. Ma citea in reviste uneori numai pentru a avea subiecte in baza carora sa faca misto de mine. Asadar. . . Vreau doar o parere de la voi . De la o minte limpede.

    RăspundețiȘtergere
  4. ar trebui sa mergi , poate va veni si ea, sau cine stie , daca mergi ti se va da un semn cu ce va trebui sa faci in continuare...
    cu toate astea, ai ceva mai bun de facut???

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa fie o sursa de tristete oricum: daca nu te duci, daca te duci si nu vine, chiar si scenariul in care ea ar veni. Si mi se pare ca singura diferenta intre a te duce sau nu este vesnica intrebare-piston "dar daca?". Privind asa, mai bine te duci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu 3 zile inainte de 1 Martie, tot la ora 3, ma aflam eu pe podul ala.

    3 e cifra magica. Cine a zis ca viata nu-i un basm? Acum serios vorbind, tre' sa recunosc cel putin ca-i o parodie draguta...

    RăspundețiȘtergere