miercuri, 7 mai 2008

Si cu asta inchei cu Andaa


Andaa se da fututa.Ea este o curva pe care nu poti decat s-o iubesti.Nu are poze si nici nu trebuie sa ne arate. Si daca este o tarfa batrana,si daca este una si aceeasi cu Adam,tot o iubesti. Anda de multe ori gandeste ca un barbat. O femeie nu spune :.......,,Saptamana mare imi arata inca o data ca marimea conteaza. E o saptamana mare ce pula mea. Trebuie sa tinem post." o curva stie daca conteza sau nu marimea.Nu trebuie sa i-o dovedeasca cineva.O femeia nu are in libaj,,ce pula mea" sau poate nu orice femeie.

Oricine ar fi eu tot o iubesc.

O iubesc pentru ca este o curva reala.O curva asa cum orice barbat are una ascunsa in fanteziile sale.Este masajul tailandez de care doar cei fara creier neted se pot bucura.O curva care nu reactioneaza la articolul meu de mai jos pe fata,dar scrie ca si cum ar tine cont de tot ce i-am spus vezi http://andaa.ro/caragiale/ Oricat ar incerca sa fie de acida,ea nu reuseste sa fie dacat dulcica.Labiile sale date drept frontiere neatinse de acuze nu ma fac decat sa poftesc la ele si ma ma gandesc oare ce gust au?Ca in bancul cu pustiul care intreab la cofetarie:-Doamna aveti Fanta roz? Dar eu ii pregatesc ceva mai bun.Nu de alta dar....merita!


Andrei

3 comentarii:

  1. care este bancul cu fanta roz?

    RăspundețiȘtergere
  2. Andaa e de fapt Adaam, un Adaam care nu se dezminte si desi scrie in numele eventualei Andaa, in sinea lui isi doreste ca Andaa sa-i fie fidela.
    Chiar daca spune el prin vocea ei, ca este o curva lipsita de inhibitii si marinimoasa cu toti barbatii care au nevoie de sex, (pt ca in sinea lui Adaam isi doreste asta de la toate femeile pe care le intanleste si care cu siguranta nu il satisfac, si mai ales nu il inteleg) el isi doreste o Andaa, (partenera de idei, sex, simtiri) FIDELA.
    Si gata cu Andaa.
    Il apreciez pe Adaam pt imaginatia lui, si pt capacitatea de a se dedubla.

    RăspundețiȘtergere
  3. De fapt ce gasesc eu aici pe aceste blogg-uri(Andaa,Adaam,The Mail Brain, etc), scrise, sunt fanteziile unor barbati care nu se rezuma la a-si baga doar pula fara sa gandeasca cum fac majoritatea barbatilor, sau macar sa aprecieze in ce-si bag pula!!!
    Si mai mult au curajul sa constientizeze si chiar sa exprime.
    Ma surprinde placut asta!!!
    Bravo!
    P.S.Credeam ca sunteti pe cale de disparitie, de fapt sunteti, ai mai ramas putini.
    Ce frumos, cum spui tu ca nu vrei sa vb urat despre "aia mica" cu care esti,ti-e teama sa nu o superi, bravo, te respect.
    Uite ca sunt barbati care respecta in ce-si bag pula!

    RăspundețiȘtergere