vineri, 2 mai 2008

Sa va spun cat de sexi e ea!


V-am promis ca am sa va povestesc despre ea.
Pana sa o cunosc, mi se parera firesc ca setul sa fie compus din trei prezervative. Acum inteleg de ce au aparut si pachete cu douasprezece.
Este femeia cu care am fost la mare, si intr-o saptamana, am iesit de doua ori la plaja,si o seara intr-un club unde ne-am tras-o in toaleta. In rest am stat in camera si ne-am futut ca nebunii.
Dimineata, ma trezeam inaintea ei si o trezeam lingand-o.Are o pasarica dulce si ingrijita,rasa proaspat tot timpul,parfumata,cu un clitoris un pic mai mare decat al celorlalte femei cu care mi-am mai tras-o, dar tocmai bun de lins.Pielea fina cu porii mici de nu-ti vine sa crezi ca i-ar creste par vre-odata. Funduletul rotund si mic,obraznic prin pozitia de inapoi pe care il are tot timpul. De fapt fata asta are o mobilitate deosebita, de asa fel incat nici o pozitie nu este imposibila cu ea.
Dupa ce deschidea ochii o luam la pula,si spun asa pentru ca chiar asta faceam.Ajungeam sa facem dragoste abia la al doi-lea numar, cand imi mai trecea dorul de ea,dor pe care il acumulam de noaptea de cand adormeam si pana la ora trezirii.
Mergeam la dus unde faceam dragoste din nou. Ne-a placut de prima data sa o facem sub dus.Si mie dar si ei ii place la nebunie asta.De fapt cred ca oricui ii place sa simta stropii fierbinti pe coaie,in timp ce se indeasa intr-o pasarica superba.
Macam, iar apoi incepea sa mi-o suga. O suge fata asta cum nu o suge nimeni.Nu stiu daca o face asa bine din cauza botului ei enorm , sau pentru ca are o tehnica prin care reuseste sa o ia in gura pe toata.Nu ii este scaraba de mine,ba chiar ii place sa-mi inghita sperma. Nu stiu daca ati avut fericirea de a trai o asa experienta,dar este divin. O suge de asa fel incat ridici privirea in sus si ii multumesti lui Dumnezeu ca a facut femeia.Ii multumesti ca te-a nascut, si ii ceri iertare pentru fiecare moment in care ai vrut sa mori. Sau paoate ca asa este cand mori.Este femeia asta asa de…. Sau poate doar rezoneaza foarte bine cu mine incat vreau sa cred ca ,,sa mor” este sa fac dragoste cu ea. Se spune ca cei care se spanzura ejaculeaza in momentul mortii.Ca si cum si-ar trage-o cu moartea si ar muri de placere.La propriu.
Cam asa simt si eu cand o fac cu ea.De multe ori deschid ochii cand se termina totul si imi dau seama ca nu mai stiu unde ma aflu.
Imi place sa o admiri cu privirea dar si cu magaierile.Inchid ochii in timp ce o am deasupra mea si o ating usor cu varful degetelor pe toate formele de asa fel incat o pot vedea din nou cu ochii mintii.As putea sa fac si o sculptura care sa reprezinte trupul ei,atat il cunosc de bine. Imi pace sa faca miscarea usor in raspar cu forme circulare, si sa o simt cu tremura la mine in brate de placere. Imi place sa-i ating sanii moi cu sfarcuri micute pe care i-am sarutat de mii de ori fara sa ma satur.
Ma rog ,ma pier in detalii. Assa ne petreceam cam fiecare zi.
Intr-o seara, dupa ce am urcat de la restaurant, am inceput sa ne lingem reciproc.Asa, in pozitia saizecisinoua. Sa fi fost doua sau trei ceasul cand am intrat in camera,oricum nu mai mult. Am trecut intr-o stare de placere atat de intensa incat chiar cred ca am simtit placerea mortii cateva ore. Cand am scos capul dintre picioarele ei si pula intreaga de la ea din gura ,am vazut ca afara era ziua.Trecusera cateva ore iar noi nici nu simtisem.
Apoi adormeam iar dimineata iar o luam la lins….si iar la dus….A fost cel mai ferict concediu al meu.
Cu ea am fost la padure de 1 mai!

Andrei.

3 comentarii: