miercuri, 21 mai 2008

Sa fi fost ea Vama Veche?


Nu a trebuit sa-mi zica de doua ori Bica, pentru ca am si acceptat invitatia lui de a da o fuga in Vama, in weekend-ul ce tocmai s-a incheiat.Ne-am strans repede cinci nebuni pe motoare si am plecat peste camp pana pe malul marii.V-as plictisi daca v-as povesti despre cross-ul meu 525 EXC,sau despre cum am abordat traseul,despre ce cazaturi am luat eu sau prietenii mei in cele 10 (zece) ore pe care le-am facut din Bucuresti pana in Vama Veche.
Sar si peste show-ul pe care l-am dat pe plaja cu ridicari pe o roata sau frane nebune cu nisip ridicat in aerul intregii statiuni.Despre asta vorbesc destul cu motoristii.
Seara ne-am ascuns intr-o carciuma din lemn, stuf si paie unde am dat-o pe vodka. Au inceput povestile despre eroi pe motoare,si despre futaiurile din studentie de-aici din Vama.A dracu vodka asta te pune repede in cap.
Am iesit putin la aer sa-mi mai revin. M-am asezat in fund pe nisipul plajei ascultand marea.
Vama are un aer aparte.Vama e cum nu e nicaieri.Vama te indeamna la nebunie si la liberate. Un prost de la o carciuma isi bate joc de sfintenia Vamii poluand-o cu manele. Incep sa cant ca un nebun fragmente din cantecele lui Tudor Chirila doar pentru nu a mai auzi decat marea si gandurile mele.
In spate aud un glas frumos razand.Radea de mine. O fata,o tarancutza sau nu, chiar o rockeritza se apropie de mine razand. E beata,si are o sticla de vodka in mana. Ochii ii sclipesc divin in noapte. Sa aseaza langa mine si-mi spune ca plange pentru mine. O privesc ciudat,nu inteleg nimic.Imi spune ca sunt trist. Ca spiritul meu e trist pentru ca societatea il batjocoreste.
Se apropie si mai mult de mine si ma saruta.Asa, fara ca eu sa fi spus vre-un cuvant.Incerc sa ma impotrivesc dar nu pentru ca nu mi-ar placea ci doar pentru ca sunt socat de cat e directa. Imi trage o palma destul de puternic apoi incepe sa ma sarute din nou. Ma supun ca un copil cuminte mirandu-ma in continuare de mine si de ce mi se intampla.
Imi desface cu greu pantalonii si imi pune un prezervativ. Din nou incerc sa ma opun.Nu este foarte placut sa simti cauciucul ala pe pula. Nu reusesc sa obtin decat inca o palma peste acelasi obraz. Dupa aceea incepe sa mi-o suga. O suge fata asta cum nu mi-a mai supt-o nimeni. O ia pe toata in gura fara sa aiba vre-o reactie aiurea. Simt cum ii intra pula pe gat si imi place asta la nebunie.Era mai bine sa nu fi avut cacatul ala de prezervativ insa e bine si asa.Iar cu limba face minuni de nedescris. Nu se multumeste sa o ia in gura si sa stea cu ia asa sau sa o frece aiurea. In timp ce o suge limba ei imi atinge cele mai sensibile zone ale puli de simt ca voi ejacula dintr-o secunda in alta.
Se urca pe mine si incepe sa se miste lasciv.Ma simt folosit,violat sau nu stiu,dar sigur nu sunt stapan pe situatie.Nu ca nu mi-ar placea.Nu termin de gandit asta si incep sa sint cum toarna vodka pe mine,pe gat si pe fata.Simt o usoara teama sa nu imi puna in ochi. Incepe sa linga vodka de pe mine. Sa misca bine,se misca foarte bine.Incep sa ma relaxez si simt ca nu mai vreau sa se termine.Totusi , dupa cateva minute simt ca nu ma ma mai pot abtine si ejaculez .
Se ridica usor,calma de la mine din pula,isi pune chilotii,priveste in sticla si spune: Nu mai am vodka,si pleaca.
Dispare in noapte razand ca un copil care a facut o nebunie inocenta iar apoi nu mai aud nimic.
O aud strigand din departare: Motoristule,trebuie sa-mi platesti scump prezervativul ala! Am SIDA!


Andrei.

5 comentarii:

  1. O noua metafora! Ma baiatule tu vrei sa iesi cu pula in fata si sa salvezi vama?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sublim,nici eu nu as fi vazut altfel Vama Veche! Insa daca esti motorist zi-ne daca vii la intalniri,si din ce gasca esti?

    RăspundețiȘtergere
  3. ti-a pus prezervativul si apoi ti-a supt pula?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este.Vama veche e beata si are Sida.Trebuie facut ceva!

    RăspundețiȘtergere
  5. sincer chiar sunt uimita.....ma jur k nu ma ashteptam sa gasesc o poveste interesanta dar chiar e superba....prea tare......(si sincera sa fiu...cred k juma din fetele diin vama au facut macar odata asha ceva) si iti spun si de ce....e un sentiment de 20 de ori mai "WOW" decat un sex normal cu prietenu. cioa

    RăspundețiȘtergere