joi, 8 mai 2008

Aseara a dormit Aia Mica la mine!




Aseara a dormit Aia Mica la mine.Va imaginati ce a fost?Am dormit doar doua ore. Sunt oboist-rupt.Deabia pot sa-mi ridic capul de pe tastatura. Lucrez intr-o companie multinationala,unde muncesc intre zece si douasprezece ore.Nu stiu cum ma voi descurca astazi.
Am trecut si am luat-o aseara cand am terminat treaba.Pe la zece. Am trecut pe la hipermarket si am luat ceva de macare.De baut aveam frigiderul plin.
Dupa un dus, ne-am oprit in fata oglinzii.Ea,era goala si se cremuia pe pielea ei fina si fierbinte.Am inceput sa o sarut pe gat,sa-i mangai sanii si sa ma ating de ea usor simtindu-i fierbinteala pieli.E marfa sa faci dragoste privindu-te in oglinda!
Se intoarce si ma saruta pe toata gura. Imi infig mainile in fesele ei rotunde si moi, iar apoi usor cu un deget incep sa ma joc usor cu miezul ei dulce.
Ingenuncheaza in fata mea si incepe sa mi-o suga. Ma privesc in oglinda cum pula mea impietrita intra in gura ei superba.Imi pace asta.Imi suge pula cu toata fiinta ei.Ma mangaie usor pe fese si pe coaie. Ma simt un rege Aztec caruia i se aduce o mare ofranda. Simt atingerile buzelor si a limbi ei nu doar pe pula ci in fiecare celula a corpului meu. Temin destul de repede in gura ei, in timp ce-mi inghite cu pofta toata sperma. Este un mare compliment pe care il primesc atunci cand mi se inghite sperma.Ma onoreaza asta si ma face sa ma simt mai barbat.
Ingenunchez si eu si o sarut .Gura ii miroase usor a sperma. Imi place asta .Pana la urma gura ii miroase a mine.Iar mie imi place gustul meu.
Vreau sa o recompensez pentru asta si ii gatesc ceva de mancare. Nu ma apuc sa spun reteta si numai pentru nu a intra pe teritoriul prietenului meu Dan Chisu.
Suntem goi, iar eu mi-am pus un sort pentru a nu ma murdari.O distreza sa ma vada asa. Sta relaxata pe un scaun,bea cafea rece ramasa de dimineata,fumeaza si ma priveste. Termin totul,pun la cuptor si incep sa o ling.Ea sta in aceeasi pozitie relaxata,fumeaza,bea cafea,iar eu,ingenunchez si ii ling pasarica ei fina si roz.Din cand in cand ma mai mangaie usor pe cap.Imi place sa o rasfat.Si ei ii place asta.Mancam si incepem sa bem vin.Incepem o discutie despre nimic, timp in care simt ca suntem amandoi beti si dornici sa ne futem.
O iau in brate si o duc in dormitor.Sta molesita,abandonata in bratele mele.Nu mai astept sa ajungem in pat si i-o infig asa,tinad-o in brate.E umeda,intru tot in ea, si ii simt pulsul usor crescut.Incep sa ma misc usooor,usor,aproape insesizabil.Ne asezam usor pe pat si orchestra incepe sa cante o simfonie superba. O fut de cateva luni pe fata asta dar de fiecare data e eltfel.Imi place asta.Imi place sa simt fierbinteeala ei in pula,imi place sa-i finetea pizdei,si imi place sa o simt cum se umezeste,iarasi si iarasi.Ne-am tras-o si am baut toata noaptea.A adormit pe mine in timp ce inca mai aveam pula in ea.A fost superb.Va voi povesti o data in detaliu cum ne futem,tot ce facem timp de un numar.
Incerc sa gasesc ceva care sa ma tina treaz. Andrei.

6 comentarii:

  1. DACA O RESPECTI ASA CUM SPUI II DAI UN NUME IUBITEI TALE, NU SCRII CU LITERE MARI:AIA MICA!

    RăspundețiȘtergere
  2. bai fratioare toti sunteti ma PSD-isti!!! ca nu mai pot frate!!va promovati intre voi de nu se poate, i-auzi cristina pula mea, ce dracu e interesant la aia pe blogg, pupincurismul psd-ist!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. poate ca vreau sa-i fut pe P.S.D.-isti,si pt ca nu-mi plac barbatii,le fut pe ele! Nu ai inteles ce trebuie. Vei vedea.
    Andrei!

    RăspundețiȘtergere
  4. te-am ruga mai bine poveste-ne cum va fute-ti...te rogg imi place sa citesc erotism...prefer asta in locul criticilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place cum descrii tu sexul si dragostea. Vulgar. Dar totushi atingi punctele esentziale.

    RăspundețiȘtergere