luni, 5 mai 2008

Andaa. Laba trista!


Dimineata m-am trezit in cort. Asa erectie de zile mari nu ai in fiecare dimineata.Doar cand esti suficient de odihnit,sau dormi pana tarziu.Sau poate dupa cate un vis erotic.Ma intind in tot patul si parca nu e suficient. Trantesc pilota,perna, si nu mai am mult sa cad si eu din pat. E cald in casa si bine.Afara ploua,iar picaturile de apa se aud picurand pe pervazul ferestrei. Ma uit la ceas, mai am timp. Ma gandesc sa ma masturbez ca un pisoi rasfatat si strang pula in mana.E tare pietroi.E un falus de piatra in fata caruia se inchina milioane de imagini din reviste.
O frec de doua trei ori si suna telefonul. E urgent.Sunt probleme la firma. Renunt,imi fac repede un dus si fug. Ploua. Conduc cu grija prin aglomeratie .Ma plictisesc iar erectia aceea enorma apare din nou.Si cand ma plictisesc am erectii.Poate pentru ca atunci cand nu fac nimic ma gandesc la femei.
Ajung intr-un tarziu la firma. Nu era mare lucru dar fara mine chiar nu se putea. Ma asez in fata calculatorului fara vre-un chef de treaba. As naviga pe site-uri erotice dar se vede de la celelalte biriuri. Aleg un erotism mai fin,intelectual. O deschid pe andaa. Cum care andaa,toti o cititi pe andaa.ro E trista dar buna. Nu toate articolele ei au efect dar nici nu isi propune asta. E o tarfa inteligenta. Cu o mica mentiune. Nu,nu ma refer la Oprescu.Sa i-o suga cat vrea lu Oprescu,nu e treaba mea.Ce ma irita la ea este felul in care trateaza divinitatea. Nu inteleg de ce blameaza ceea ce nu intelege. Fa-ti viata,bucura-te sau sufera,iubeste sau uraste,fute-te cat vrei si suge-o oricui,dar lasa-L pe Dumnezeu in pace. Nu are cum sa-L inteleaga pe Dumnezeu. Nu are cum sa inteleaga cainele motorul in patru timpi. Andaa este la fel ca si cainele.Aude un zgomot latra la el,dar mintea ei de om nu are cum sa-l intelega.Asa ca latra. Asa facem toti.Dar de la ea aveam pretentii.
O sun pe-ai mica. E cam ora cand iese de la cursuri. Ne vedem la doua la barul din fata firmei.Nu o las nici sa comande.O tarasc in toaleta si i-o infig ca un disperat.Mi-era teama sa nu o supar dar mi-am asumat riscul.Ea in schimb m-a apreciat.Ba chiar foarte mult.Poate si ea isi dorea. Sau poate felul salbatic de abordare a excitat-o.Termin pe peretii toaletei ca un dement in timp ce ea ma saruta patimas.
Ma intorc in birou.Privesc monitirul.Andaa a ramas deschisa.E o proasta. Ce are ea cu Dumnezeu?

Andrei

5 comentarii:

  1. Ce-ai frate cu Andaaa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pisi tu ne interesezi pe noi las-o pe andaa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ati inebunit toti? Incepusei bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine ma seaca cu boul ala de Orescu. Ce Dracu o tot fredoneaza cu ala nu stiu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Andaa care e de fapt Adaam,... sau invers...dracu sa-l/o ia, oricum sunt una si aceasi persoana.

    RăspundețiȘtergere